;
coinex

بهترین قابلیت های مبتنی بر هوش مصنوعی در سری Galaxy S24

سامسونگ در سری Galaxy S24 از هوش مصنوعی بهره گرفته است. ما در ادامه بهترین قابلیت های مبتنی بر هوش مصنوعی که می‌توان در این سری پیدا کرد را معرفی می‌کنیم.

سامسونگ پرچم‌داران امسال خود را به هوش مصنوعی مجهز کرده تا بتواند تجربه کاربری گوشی‌های خود را بهبود ببخشد. ما در ادامه 6 مورد از این قابلیت‌های هوش مصنوعی گلکسی S24 را به شما معرفی می‌کنیم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


6 مورد از بهترین قابلیت های مبتنی بر هوش مصنوعی در سری Galaxy S24

اولین ویژگی هوش مصنوعی که می‌خواهیم به آن اشاره کنیم، قابلیت Circle to Search است که بدون شک توسط گوگل توانایی‌های خود را نشان می‌دهد. با این حال، این ویژگی با به‌روزرسانی One UI 6.1 برای گلکسی S24، ادغام شده است.

کاربران سری گلکسی S24 می‌توانند دکمه خانه (Home) یا Gesture Hint را چند ثانیه نگه دارند تا این ویژگی فعال شود. در این حالت، کاربران می‌توانند دور هر چیزی که روی صفحه نمایش گوشی است، دایره بکشند، آن را هایلایت کرده تا اطلاعات بیشتر در خصوص آن را دریافت کنند. این مود می‌تواند از لوکیشن برای کسب اطلاعات بیشتر از اینترنت استفاده کند.

سامسونگ از هوش مصنوعی قدرتمند خود برای بهبود اپلیکیشن گالری با قابلیت Generative Edit بهره برده است. هنگام ویرایش یک عکس در گالری، کاربران می‌توانند روی دکمه هوش مصنوعی ضربه بزنند تا Generative Edit را فعال کنند.

با این ابزار جدید قدرتمند می‌توانید دو کار انجام دهید. اولاً، می‌توانید تصاویر را چرخانده و به هوش مصنوعی اجازه دهید که قسمت‌های خالی پس‌زمینه ناشی از برش را پر کند.

ثانیاً، می‌توانید اشیاء را در عکس انتخاب کرده و آن‌ها را جابجا یا تغییر اندازه دهید. باز هم، هوش مصنوعی بخش‌های خالی عکس را بازسازی می‌کند. این پردازش در فضای ابری انجام می‌شود، بنابراین برای استفاده از آن باید به اینترنت متصل باشید. سرعت پردازش هر تصویر می‌تواند متفاوت باشد. با این حال، نتیجه نهایی تحسین برانگیز است.

از دیگر قابلیت های مبتنی بر هوش مصنوعی در سری Galaxy S24 می‌توان به Instant Slow-Mo اشاره کرد. با این ویژگی، شما می‌توانید ویدئویی که در گالری خود باز کردید را در حالت آهسته پخش نمایید. AI به منظور ایجاد Slow-Mo در لحظه، فریم‌های جدیدی تولید می‌کند. البته اگر بخواهیم دقیق شویم، این یک ابزار ویرایشی نیست، بلکه به شما این امکان را می‌دهد که قسمت‌هایی از ویدیو مورد نظر خود را با نرخ فریم بالاتری به صورت آهسته‌تر اجرا کنید.

قابلیت‌های Transcript Assist و Note Assist دو مورد دیگر از قابلیت های مبتنی بر هوش مصنوعی در سری گلکسی S24 به شمار می‌روند. با ویژگی Note Assist کاربران می‌توانند متن‌های طولانی را در بخش نوت گوشی خلاصه‌سازی کنند. به علاوه، یک ابزار مشابه برای خلاصه کردن مقالات در Samsung Internet در دسترس است.

ویژگی Transcript Assist هوش مصنوعی نیز به کاربران امکان تبدیل گفتار به متن، خلاصه‌سازی و حتی ترجمه را در برنامه Voice Recorder می‌دهد.

در نهایت، آخرین ویژگی که قرار است به آن بپردازیم، قابلیت ترجمه لایو (Live Translate) در تماس‌های تلفنی است. این ابزار به شما کمک می‌کند تا راحت‌تر با افرادی که با زبان متفاوتی صحبت می‌کنند، تماس تلفنی داشته باشید.

هوش مصنوعی صدای مخاطب شما را در لحظه ترجمه می‌کند. کاربران حتی می‌توانند برای مخاطب خود، یک زبان مشخص را به منظور ترجمه انتخاب کنند تا همیشه در تماس‌هایشان با آن مخاطب از Live Translate بهره ببرند.

این‌ها تنها برخی از ویژگی‌ های هوش مصنوعی برای سری گلکسی S24 هستند. تا به این لحظه، مشخص نیست که چندتا از این قابلیت‌ها با آپدیت One UI 6.1 برای گوشی‌ها و تبلت‌های قدیمی‌تر گلکسی فعال شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره این ویژگی‌ های هوش مصنوعی برای سری گلکسی S24 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: sammobile

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر