;
coinex

ویژگی ترجمه زبان Galaxy S24 به واتساپ آمد

دو روز پیش، سامسونگ از چندین ویژگی جدید مجهز به هوش مصنوعی برای سری گلکسی S24 رونمایی کرد؛ اینطور که به نظر می‌رسد ویژگی ترجمه زبان Galaxy S24 به واتساپ افزوده شده و کاربران می‌توانند از این قابلیت به زودی بهره‌مند شوند.

بیشتر این ویژگی‌ها توسط  پردازنده‌های قدرتمند اگزینوس 2400 و اسنپدراگون 8 نسل 3 در داخل این گوشی‌ها اجرا می‌شوند. از جمله ویژگی‌هایی که مبتنی بر هوش مصنوعی به اجرا در خواهند آمد می‌توان به ترجمه‌ همزمان زبان در زمان برقرای ارتباط صوتی و پیام صوتی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: قابلیت تماس صوتی و تصویری در شبکه اجتماعی ایکس برای کاربران اندرویدی فعال خواهد شد

در حالی که این شرکت ترجمه زبان پیام‌های متنی را از طریق برنامه پیام‌های داخلی به نمایش می‌گذارد به نظر می‌رسد واتساپ نیز از این ویژگی پشتیبانی می‌کند. به این معنی که کاربر می‌تواند از قابلیت ترجمه زبان هوش مصنوعی گلکسی S24 در واتساپ نیز استفاده کند.

ویژگی ترجمه زبان Galaxy S24 به واتساپ آمد

اینطور که مشخص شده این قابلیت در واتساپ از طریق @sondesix که یک برنامه پیام‌رسان شخص ثالث است اجرا خواهد شد. همانطور که در برخی تصاویر منتشر شده قابل مشاهده است،  پیام ها به زبان کره ای در حال ترجمه به انگلیسی و بالعکس هستند.  البته هنوز مشخص نیست که واتساپ ترجمه زبان زنده را برای گلکسی اس 24 به اجرا درآورده و یا اینکه روی همه برنامه های پیام رسان کار خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره‌ی اضافه شدن ویژگی ترجمه زبان Galaxy S24 به واتساپ چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر