coinex
راهنمای خرید تکراتو

ویژگی اشتراک‌گذاری فایل به واتساپ اضافه خواهد شد

گوگل و سامسونگ اخیرا ویژگی اشتراک‌گذاری فایل پیش فرض اندروید یعنی Nearby Share را ارتقا و نام آن را به اشتراک‌گذاری سریع تغییر داده‌اند. برنامه واتساپ نیز در حال آزمایش یک ویژگی جدید برای به اشتراک‌گذاری فایل‌ها با مخاطبین نزدیک است.

این ویژگی که توسط WABetalnfo در آخرین نسخه بتای اندروید واتساپ کشف شده است، از بلوتوث برای انتقال فایل استفاده می‌کند. این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد تا فایل‌هایی تا اندازه 2 گیگابایت را به اشتراک بگذارند و در مقایسه با روش‌های قبلی مثل ارسال فایل‌ها از طریق چت یا استفاده از فضای ذخیره‌سازی ابری، گزینه‌ای سریع‌تر و راحت‌تر را برای کاربران به وجود می‌آورد.

بیشتر بخوانید: آخرین بروزرسانی واتساپ یک باگ بزرگ دوربین را برطرف می‌کند

ویژگی اشتراک‌گذاری فایل در واتساپ چگونه عمل می‌کند؟

وب سایت WABetalnfo توضیح می‌دهد که برای استفاده از این ویژگی هر دو کاربر باید در بخش اشتراک‌گذاری فایل‌های برنامه باشند تا انتقال رخ دهد؛ و اگر قبل از پایان انتقال خارج شوند انتقال ناتمام باقی می‌ماند. این روش از رمزگذاری سرتاسری استفاده می‌کند تا به کاربران این اطمینان را بدهد که اشتراک‌گذاری فایل به اندازه روش استاندارد واتساپ ایمن است.
نکته قابل توجه و جالب اینجاست که کاربران برای شروع به اشتراک‌گذاری باید گوشی خود را تکان دهند.  حریم خصوصی آنها به خوبی مدیریت می‌شود. انتقال فایل امن است و با رمزگذاری سرتاسری محافظت می‌شود. در طول انتقال، شماره تلفن پنهان می‌ماند و برای افرادی که در لیست مخاطبین شما نیستند قابل مشاهده نخواهد بود.

این ویژگی جدید برای کاربران عادی واتساپ مفید و کاربردی است، اما با به‌روزرسانی اخیر Quick Share یا اشتراک‌گذاری سریع گوگل و سامسونگ، کمی اضافی به نظر می‌رسد. با این حال، اگر ویژگی واتساپ هم در iOS و هم در اندروید کار کند، می تواند یک تغییر کاربردی باشد. اگر اینطور نباشد، پلتفرم‌های دیگر ممکن است گزینه‌های داخلی بهتری داشته باشند.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره‌ی ویژگی اشتراک‌گذاری فایل در واتساپ چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر