coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

قیمت جدید محصولات مدیران خودرو بهمن 1402 ؛ لیست قیمت کارخانه فونیکس و MVM

قیمت جدید محصولات مدیران خودرو بهمن 1402 مطابق با جدولی تازه منتشر شد. در این جدول قیمت خودرهای دو برند فونیکس و MVM قابل مشاهده است.

قیمت جدید محصولات مدیران خودرو بهمن 1402 توسط این شرکت منتشر شد. طبق انتظار مدیران خودرو به عنوان یکی دیگر از خودروسازان ایرانی قیمت محصولات خود شامل خودروهای MVM و فونیکس را به ‌روز کرد. در حقیقت اولین خودروساز داخلی که اقدام به به‌روز کردن قیمت محصولات خود در یازدهمین ماه سال کرده، مدیران خودرو است. در لیست قیمت جدید مدیران خودرو، 7 خودرو از برند MVM و 7 خودرو از برند فونیکس قیمت‌گذاری شده‌اند. این قیمت‌ها براساس نرخ کارخانه منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: بیش از 70 درصد قطعات خودرو تولید داخل است

قیمت جدید محصولات مدیران خودرو بهمن 1402

مدیران خودرو قیمت 14 مدل از خودروهای مونتاژی خود را در بهمن‌ماه 1402 به‌روزرسانی کرد. هر 14 محصول براساس بهای کارخانه قیمت‌گذاری شده و طبق دو برند مونتاژی MVM و فونیکس مشخص شده است.

قیمت خودروهای MVM بهمن 1402

قیمت کارخانه ای خودروهای MVM در بهمن‌ماه 1402 مطابق جدول زیر است:

قیمت جدید محصولات مدیران خودرو بهمن 1402.

قیمت خودروهای فونیکس بهمن 1402

قیمت کارخانه ای خودروهای فونیکس در بهمن‌ماه 1402 مطابق جدول زیر است:

قیمت جدید محصولات مدیران خودرو بهمن 1402

برای اینکه قیمت‌های جدید محصولات شرکت مدیران خودرو رو ارزیابی کنید، می‌توانید قیمت این محصولات را نسبت به ماه گذشته مقایسه کنید. برای اطلاع از قیمت‌های محصولات مدیران خودرو در ماه دی اینجا کلیک کنید. البته ناگفته نماند که این خودروساز خصوصی، قیمت محصولات خود را در دی‌ماه 1402 را نیز مانند ماه جاری در اوایل ماه اعلام کرد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما مخاطبین تکراتو درخصوص قیمت‌های جدید محصولات مدیران خودرو چیست؟ لطفاً نقطه نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر