;
coinex

ساعت هوشمند ماسیمو با قابلیت بررسی اکسیژن خون رونمایی شد

شرکت ماسیمو که از اپل به دلیل نقض حقوق مالکانه شکایت کرده بود، از ساعت هوشمند جدید خود رونمایی کرد. ساعت هوشمند ماسیمو ، Freedom نامیده می‌شود.

Masimo از اپل به دلیل عملکرد اکسیژن خون در اپل واچ سری 9 و اپل واچ اولترا شکایت کرده بود. این شرکت اکنون می‌تواند با انتشار ساعت هوشمند Freedom با نظارت بر اکسیژن خون، به موفقیت بزرگی در رقابت با شرکت اپل دست یابد.

بیشتر بخوانید: نسخه ویژه ساعت هوشمند شیائومی S3 با رنگ خودروی شیائومی SU7 معرفی شد

ساعت هوشمند ماسیمو با قابلیت بررسی اکسیژن خون

با عرضه ساعت هوشمند ماسیمو یعنی Freedom از سبک کسب و کار خود به عنوان یک شرکت فناوری پزشکی ارتقا خواهد یافت. این برند اکنون تمرکز خود را برای پوشش ابزارهای مناسب مصرف‌کننده گسترش می‌دهد.  اگرچه این شرکت ساعت هوشمند Masimo W1 را در سال 2023 عرضه کرد، اما  این مدل بیشتر به منظور بررسی سلامت تولید شده بود.

اما با عرضه Freedom توانست مشتریان گسترده‌تری به دلیل ویژگی‌های کامل‌تر نسبت به سری قبل این برند داشته باشد.

نمونه اولیه Masimo Freedom که در نمایشگاه CES در سال 2024 معرفی شده بود، به نظر می رسد کاملاً با ساعت اپل متفاوت باشد.   این ساعت دارای صفحه نمایش گرد با نوار لمسی ناوبری در سمت راست و همچنین دکمه‌ای برای انتخاب اشیا دارد.

این شرکت نشانه‌ها و ساختار متمایز خود را دارد زیرا در صورت وجود هرگونه خلاف نسبت به اختراعات شرکت اپل،  ممکن است توسط شرکت  اپل حذف شود.

ماسیمو می‌گوید که هدف از طراحی و عرضه Freedom برای برجسته کردن دقت فناوری نظارت بر سلامت است. به گفته این شرکت، نظارت بر اکسیژن خون این برند نسبت به رقبای خود دقیق‌تر است و می‌تواند عوامل مختلفی مانند خون رسانی کم، حرکت، رنگدانه‌های پوست یا اختلالات در جریان خون  را دقیق‌تر نشان دهد.

ساعت هوشمند Masimo Freedom همچنین می‌تواند مجموعه‌ای از ویژگی‌های سلامتی از جمله شاخص آب رسانی، تغییر تعداد نبض، ضربان، تعداد تنفس و همچنین تشخیص زمانی که کاربر به زمین می‌افتد را ردیابی کند.  این ساعت دارای ویژگی‌هایی بیشتر از سطح استاندارد  مثل  ردیاب‌های خواب هستند.  این ساعت هوشمند می‌تواند به طور مداوم و هر ثانیه بر وضعیت حیاتی شما نظارت کند و بنظر می‌رسد انتخاب عالی برای افراد مسنی خواهد بود که نیاز به نظارت بر سلامت در هر لحظه دارند.

انتظار می‌رود این ساعت هوشمند اواخر امسال به فروش برسد، اگرچه مشخصات آن ممکن است تفاوت‌هایی با نمونه اولیه داشته باشد. قیمت این مدل 999 دلار پیش‌بینی شده است؛ اگرچه Massimo هنوز تاییدیه FDA را برای ویژگی‌های بهداشتی دریافت نکرده است. Massimo Freedom برای رزرو از طریق وب سایت Massimo با 100 دلار سپرده در دسترس است.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره‌ی مشخصات ساعت هوشمند ماسیمو چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر