coinex
راهنمای خرید تکراتو

تماشا کنید؛ رندرهای اوپو رنو 11F 5G با رنگ‌بندی‌های زیبا منتشر شد

رندرهای اوپو رنو 11F 5G به تازگی منتشر شده تا گزینه‌های رنگی جذابی را به کاربران پیشنهاد بدهد.

انتظار می رود اوپو رنو 11F 5G به زودی در بازار اندونزی عرضه شود. با این وجود هیچ تایید رسمی مبنی بر ورود آن به بازار اعلام نشده است، اما امکان پیش خرید آن در بازار مذکور وجود دارد. طرح و انواع رنگ دستگاه قبلاً از طریق پوستری که هفته گذشته منتشر شده، آشکار شده بود و حالا تصاویر جدیدتری منتشر شده که به خوبی رنگ‌بندی آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید: 10 گوشی برتر سه هفته اخیر معرفی شدند

پست منتشر شده Sudhanshu Ambhore در شبکه اجتماعی ایکس نشان می‌دهد که اوپو رنو 11F 5G در رنگ‌هایی مانند آبی، صورتی و سبز در دسترس خواهد بود. این دستگاه مجهز به نمایشگر پانچ حفره‌ای مانند است که به نظر می‌رسد با حسگر اثر انگشت در پنل جلویی به صورت یکپارچه طراحی شده است. پنل پشتی رنو 11F میزبان یک واحد دوربین سه‌گانه است.

رندرهای اوپو رنو 11F 5G 

گزارش‌ها نشان می‌دهند که Oppo Reno 11F 5G دارای یک پنل 6.7 اینچی آمولد با وضوح +FHD و نرخ به‌روزرسانی 120 هرتز خواهد بود. گفته می‌شود که Dimensity 7050 نیروی محرکه این دستگاه است. همچنین ممکن است با 8 گیگابایت رم، 8 گیگابایت رم مجازی و 256 گیگابایت حافظه داخلی عرضه شود.

رنو 11F 5G دارای باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی است و بر روی اندروید 14 اجرا می‌شود. این گوشی مجهز به دوربین جلویی 32 مگاپیکسلی سونی IMX615 است. تنظیمات دوربین پشتی دستگاه دارای یک واحد دوربین سه گانه 64 مگاپیکسلی (OV64B) + 8 مگاپیکسلی (IMX355، فوق عریض) + 2 مگاپیکسلی (OV02B10، ماکرو) و همچنین شاسی آن دارای استاندارد IP67 خواهد بود.

طبق گزارش اخیر، رنو 11F 5G در هند به اوپو F25 تغییر نام خواهد داد. هیچ تایید رسمی در مورد نسل بعدی گوشی‌های سری F وجود ندارد، اما پیش‌بینی شده که در ماه فوریه در هند عرضه شود.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر