coinex
راهنمای خرید تکراتو

گلکسی M55 فایوجی گواهی FCC را دریافت کرد

سامسونگ که مدتی است در حال کار کردن بر روی گوشی‌های میان‌رده جدید است اکنون اعلام شده که گلکسی M55 فایوجی گواهی FCC را دریافت کرده است.

سامسونگ در حال کار بر روی چند گوشی میان‌رده جدید، از جمله Galaxy F55 5G و Galaxy M55 5G است. هر دو گوشی هوشمند از چندین وب سایت صادر کننده گواهینامه از جمله BIS India مجوز خود را دریافت کرده‌اند. علاوه بر این، سامسونگ با گلکسی M55 5G خود در FCC نیز ظاهر شده است و برخی از جزئیات را در مورد گوشی هوشمند آینده خود معرفی کرده است.

بیشتر بخوانید: سامسونگ از حافظه اس اس دی 990 Evo با عملکرد بهتر و مصرف انرژی کمتر رونمایی کرد

در لیست مشخصات این گوشی وجود آداپتور EP-TA845 تائید شده که می‌تواند شارژ سریع تا 45 وات را پشتیبانی کند. این گوشی مجهز به باتری HQ-6887NAS از Ningde Amperex Technology Limited است. Wifi گلکسی M55 5G سه باند 2.4 گیگاهرتز، 5 گیگاهرتز و 5.8 گیگاهرتز  را پشتیبانی می‌کند. همچنین اعلام شده این گوشی هوشمند دارای GPS/BDS/Galileo/Glonass، بلوتوث، NFC، LTE و اتصال 5G است.

این گوشی قرار است تا پایان ماه آینده در برخی از کشورهای منتخب عرضه شود. با توجه به لیست منتشر شده Geekbench، به نظر می‌رسد گلکسی M55 5G با ارتقاء سخت‌افزاری و نرم‌افزاری جانشین مناسبی برای گلکسی M54 5G باشد.

این لیست منتشر شده دستگاهی با 8 گیگابایت رم، یک SoC اسنپدراگون 7 نسل 1 و یک پردازنده گرافیکی Adreno 644 را نشان می‌دهد که بر روی نرم‌افزار One UI مبتنی بر اندروید 14 اجرا می‌شود.

جانشین گوشی هوشمند، یعنی گلکسی M54، در مارس 2023 با مشخصات رقابتی عرضه خواهد شد. این گوشی دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی sAMOLED Plus با رزولوشن Full HD+ و نرخ رفرش 120 هرتز است. همچنین این گوشی دارای حسگر اثر انگشت، محافظ Corning Gorilla Glass 5 است که بر روی Exynos 1380 SoC با پردازنده گرافیکی Mali-G68 MP5 کار می کرد. 8 گیگابایت رم، 128/256 گیگابایت حافظه داخلی (قابل ارتقا از طریق کارت microSD) و یک باتری قوی 6000 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 25 واتی ارائه می‌دهد.

با توجه به مشخصات گلکسی M54 5G، به نظر می‌رسد که گلکسی M55 بهبودهای سخت‌افزاری را نیزبه همراه داشته باشد و با رابط کاربریOne UI 6.0 عرضه شود. اگر جدول زمانی اعلام شده از الگوی مشابهی پیروی کند، گلکسی M55 ممکن است پس از فوریه 2024 رونمایی شود. به‌روزرسانی‌ها و ویژگی‌های خاصی که گلکسی M55 ارائه داده برای کاربرانی که به دنبال دستگاهی میان رده با قابلیت 5G هستند، جالب خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما راحع گلکسی M55 فایوجی گوشی میان رده سامسونگ چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر