;
coinex

طراحی پیکسل 8a گوگل با پخش تصاویری از جعبه این گوشی لو رفت

امروز تصویری از جعبه گوشی Pixel 8a منتشر شده است. این تصویر که طراحی پیکسل 8a گوگل را به نمایش گذاشته، کاملا مطابق رندرهای پیشین است.

اگر به یاد داشته باشید، در نوامبر 2023، تصاویری از گوشی Google Pixel 8a منتشر شد که طراحی و شکل ظاهری این گوشی را تا حدودی مشخص می‌کرد. اکنون دوباره با پخش تصاویری از جعبه این گوشی، پیکسل 8a بر سر زبان‌ها افتاده و به دنبال آن برخی از جزئیات کلیدی دستگاه نیز فاش شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


طراحی پیکسل 8a گوگل فاش شد

تصاویر جعبه گوشی پیکسل 8a در یک گروه خصوصی ویتنامی در شبکه اجتماعی فیسبوک پخش شده و پس از آن از طریق MySmartPrice با کاربران به اشتراک گذاشته شده است.

طراحی پیکسل 8a گوگل

با نگاهی به بسته‌بندی این گوشی، متوجه می‌شویم که طراحی Pixel 8a شباهت زیادی به رندرهای از پیش پخش شده دارد. گوشه‌ها و لبه‌های گرد و دوربین دوگانه در پنل پشتی، همگی مشابه چیزی هستند که قبلا در رندرها مشاهده شده بود. در این تصویر، ماژول دوربین به شکل یک مستطیل در سرتاسر عرض پنل کشیده شده و یک فلاش LED را در خود جای داده است.

طبق آنچه که در عکس دیده می‌شود، یک دوربین سلفی داخل یک سوراخ پانچ تراز شده در مرکز پنل جلویی قرار گرفته و کلیدهای تنظیم صدا و دکمه پاور نیز در سمت راست دستگاه تعبیه شده‌اند. در این عکس که رنگ مشکی گوگل پیکسل 8a را به تصویر کشیده، مواردی مانند شماره مدل (G6GPR)، سرعت شارژ (شارژ سریع سیمی 27 واتی) و ابعاد دستگاه (152.1 در 72.6 در 8.9 میلی‌متر) نیز مشخص شده‌اند.

محض یادآوری، گوشی پیکسل 8a یک مدل میان رده است که احتمالا قبل از گوشی‌های پرچمدار سری پیکسل 9 عرضه خواهد شد. اعتقاد بر این است که این گوشی به نسخه ضعیف شده (underclocked) چیپست Tensor G3 مجهز خواهد شد.

این تراشه در تست‌های GeekBench، در بخش تک هسته‌ای امتیاز 1218 و در بخش چند هسته‌ای امتیاز 3175 را کسب کرده است. در حال حاضر، این تمام اطلاعاتی است که درباره مشخصات پیکسل 8a در دست است، بنابراین در به‌روزرسانی‌های آینده همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره طراحی پیکسل 8a گوگل چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر