;
coinex

گوشی‌های سری پیکسل ۸ به قابلیت تشخیص نصب گلس روی نمایشگر مجهزند

قابلیت تشخیص نصب گلس روی نمایشگر قابلیت جالبی است که گوشی‌های پیکسل 8 از آن بهره مند هستند و تنظیمات مربوط به حساسیت لمسی را تغییر می‌دهند.

این روزها خرید گوشی‌های پرچمدار هزینه زیادی را روی دست شما می‌گذارد، بنابراین خرید یک قاب و محافظ صفحه می‌تواند شما را از یک تعمیر یا تعویض پرهزینه نجات دهد. این مسئله در مورد کاربران گوشی‌های پیکسل 8 نیز درست است؛ اما دارندگان این گوشی، هنگام نصب و یا تعویض محافظ نمایشگر با پیامی از طرف گوشی مواجه می‌شوند.

پس از نصب و یا تعویض محافظ صفحه نمایش در گوشی پیکسل 8، این گوشی نوتیفیکیشن‌هایی مبنی بر نصب و یا حذف محافظ صفحه به کاربر اعلام می‌کند. این ویژگی حساسیت لمسی را افزایش می‌دهد و هنگام استفاده از محافظ صفحه، ورودی لمسی را بهبود می‌بخشد. با این حال، همه درباره این ویژگی نمی‌دانند، به همین دلیل است که گوگل یک ویژگی آشکارساز محافظ صفحه نمایش مفید را منحصراً برای سری پیکسل 8 توسعه داده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


قابلیت تشخیص نصب گلس روی نمایشگر پیکسل 8

ویژگی آشکارساز محافظ صفحه دقیقاً همان کاری را انجام می‌دهد که شما فکر می‌کنید. به Pixel 8 کمک می‌کند تشخیص دهد که چه زمانی محافظ صفحه را در نصب می‌کنید یا در می‌آورید. هر زمان که محافظ صفحه قرار داده می‌شود، اعلانی نشان داده می‌شود که به کاربر اطلاع می‌دهد که باید حالت محافظ صفحه را فعال کند.

قابلیت تشخیص نصب گلس روی نمایشگر

در این اعلان آمده است: «فعال کردن حالت محافظ صفحه، لمس را هنگام استفاده از محافظ صفحه بهبود می‌بخشد. با ضربه زدن روی اعلان، گفتگویی باز می‌شود که دارای سه دکمه است: یکی برای باز کردن تنظیمات، یکی برای تأیید اعلان و دیگری برای غیرفعال کردن اعلان.

هر زمان که محافظ صفحه از دستگاه جدا می‌شود، اعلان مشابهی مانند تصویر زیر نمایش داده می‌شود. این هشدار خاص مفید است زیرا فعال کردن حالت محافظ صفحه در زمانی که محافظ صفحه در محل وجود ندارد می‌تواند باعث افزایش اشتباهات شود.

قابلیت تشخیص نصب گلس روی نمایشگر

گوگل بی سر و صدا سرویس آشکارساز محافظ صفحه را در سری پیکسل 8 فعال کرد اما تصمیم گرفت آن را در دستگاه‌های پیکسل قبلی مانند سری پیکسل 7 فعال نکند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد قابلیت تشخیص نصب گلس روی نمایشگر در سری پیکسل 8 گوگل چیست؟ نظرت خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: Androidpolice

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر