;
coinex

رندرهای پیکسل 9 پرو ؛ بازطراحی بزرگ گوشی‌ های گوگل [+ ویدیو]

رندرهای پیکسل 9 پرو منتشر شد. آنطور که پیداست، گوگل در طراحی این گوشی از عناصر جذابیت و زیبایی به خوبی بهره گرفته و یک گوشی لوکس و خوش‌نما را به کاربران تحویل خواهد داد.

اگر به یاد داشته باشید، گوگل در اکتبر 2023، از گوشی‌های هوشمند پیکسل 8 و پیکسل 8 پرو رونمایی کرد. حال، با اینکه تنها سه ماه از عرضه این گوشی‌ها می‌گذرد، فضای اینترنت با شایعات مربوط به جانشین سری‌ Pixel 8 یعنی Pixel 9 Pro پر شده‌ است.

امروز نیز گزارش جدیدی در وب‌سایت MySmartPrice توسط افشاگر مشهوری به نام Steve Hemmerstoffer (معروف به OnLeaks) منتشر شده که برخی از مشخصات و رندرهای پیکسل 9 پرو را فاش می‌کند. در ادامه به شرح مشخصات و نمایش رندرها و تصاویر فاش شده، می‌پردازیم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


طراحی و رندرهای پیکسل 9 پرو

وب‌سایت MySmartPrice به تازگی، چهار رندر از زوایای مختلف و یک ویدیوی 360 درجه از گوشی Google Pixel 9 Pro را با کاربران به اشتراک گذاشته است. طبق آنچه که در ویدیو و تصاویر دیده می‌شود، گوگل پیکسل 9 پرو به یک صفحه نمایش تخت 6.5 اینچی مجهز خواهد شد، به این معنی که این گوشی کوچک‌تر از نسل قبلی خود یعنی پیکسل 8 پرو با صفحه نمایش 6.7 اینچی آمولد، خواهد بود.

رندرهای پیکسل 9 پرو

گوشه‌های صفحه نمایش در هر چهار طرف گرد هستند و در قسمت مرکزی بالای پنل نیز یک سوراخ پانچ به چشم می‌خورد. حاشیه‌ها کاملا نازک به نظر می‌رسند و از این رو گفته می‌شود که این گوشی از نسبت صفحه نمایش به بدنه بالایی برخوردار خواهد بود.

همان‌طور که گفته شد، نمایشگر تخت و لبه‌ها کاملا صاف هستند. در سمت راست گوشی، کلید پاور و دکمه تنظیم صدا قرار گرفته و در سمت چپ هم علامت‌های آنتن دیده می‌شوند. در لبه بالایی یک میکروفون و یک پوشش آنتن mmWave تعبیه شده و در قسمت پایین نیز یک اسلات سیم‌کارت، یک پورت USB تایپ C و یک بلندگو به کار گرفته شده است.

در پنل پشتی پیکسل 9 پرو یک ماژول دوربین افقی و بیضی شکل دیده می‌شود که کمی نسبت به نسل قبلی متفاوت است (برخلاف سری قبل کل عرض پنل پوشتی را پوشش نداده) و احتمالا یک دوربین اصلی با دیافراگم متغیر، یک دوربین فوق عریض و یک دوربین تله فوتو پریسکوپ را در خود جای خواهد داد. ضخامت کلی دستگاه 8.5 میلی‌متر است اما با برجستگی دوربین به 12 میلی‌متر می‌رسد و ابعاد کلی هم برابر 162.7 در 76.6 در 8.5 میلی‌متر خواهد بود.

گوگل در گوشی‌های خود همیشه از قاب آلومینیومی استفاده کرده اما این امکان وجود دارد که این بار، به تقلید از اپل در سری آیفون 15 پرو و ​​سامسونگ در گلکسی اس 24 اولترا، از قاب تیتانیومی بهره بگیرد. متاسفانه در این گزارش، درباره سایر مشخصات پیکسل 9 پرو صحبتی نشده اما گفته می‌شود که در سری پیکسل 9، به احتمال زیاد شاهد وجود یک دستیار انحصاری Pixie AI خواهیم بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره طراحی گوشی پیکسل 9 پرو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر