;
coinex

آپلود ویدیو 30 دقیقه ای در تیک تاک ممکن می‌شود ؛ آپشنی برای مقابله با یوتیوب

رقابت میان رسانه‌های اجتماعی تیکتاک و یوتیوب جدی‌تر می‌شود. با فعال شدن قابلیت آپلود ویدیو 30 دقیقه ای در تیک تاک دیگر یوتیوب برگ برنده‌ای نخواهد داشت.

کمپانی ByteDance با آوردن قابلیت ویدیو 30 دقیقه‌ای به پلتفرم TikTok، این اپلیکیشن را برای مقابله با YouTube آماده می‌کند. این رسانه اجتماعی که با ویدیوهای کوتاه و سرگرم‌کننده خود شناخته می‌شود، حالا تصمیم دارد که از فرمت اصلی خود دور شود و اجازه پخش ویدیوهای طولانی‌تر را صادر کند. در حال حاضر این ویژگی، در اپلیکیشن بتا iOS و اندروید در بریتانیا فعال شده و احتمالا به زودی به نسخه پایدار راه پیدا خواهد کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


آپلود ویدیو 30 دقیقه ای در تیک تاک ممکن می‌شود

تیک تاک در ابتدا ویدیوهای خود را با 15 ثانیه شروع کرد و پس از آن محدودیت را به یک دقیقه رساند. در سال‌های اخیر، با توجه به تقاضا کاربران، این سقف مجددا مورد بازنگری قرار گرفت و به سه دقیقه و پس از آن به 10 دقیقه افزایش یافت. حال این شرکت پس از تست ویدیوهای 15 دقیقه‌ای، تصمیم گرفته است که محدودیت زمان ویدیوهای تیک تاک را به 30 دقیقه ارتقا دهد.

آپلود ویدیو 30 دقیقه ای در تیک تاک

این تصمیم که در جهت جذب مخاطبان بیشتر و رقابت با یوتیوب (بدون محدودیت زمانی) بوده، امکان به اشتراک‌گذاری برنامه‌ها و محتواهای طولانی در تیکتاک را فراهم می‌کند.

توسعه‌دهندگان تیک‌تاک، پیش از فعال کردن این قابلیت، با ویژگی‌هایی مانند جلو کشیدن ویدیو (با ضربه زدن و نگه داشتن سمت راست ویدیو) و حالت تمام صفحه افقی، فضای این پلتفرم را برای پذیرش ویدیوهای طولانی آماده کرده‌اند.

حال باید صبر کنیم و ببینم که واکنش کاربران نسبت به این قابلیت چه خواهد بود و آیا بالا بردن محدودیت زمانی ویدیوها در تیکتاک با استقبال روبرو خواهد شد یا خیر. با این حال، هنوز مشخص نیست که چه زمانی این ویژگی به طور گسترده برای همه کاربران فعال خواهد شد.

جدا از پیشرفت‌های اپلیکیشن TikTok، کمپانی ByteDance در حال گسترش ردپای خود در سراسر جهان است و دفترهای جدیدی را در کانادا، استرالیا و ایالات متحده باز کرده است. فروش این شرکت در سال 2023 حدود 110 میلیارد دلار بوده که حتی از فروش کمپانی Tencent بیشتر است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره فعال شدن قابلیت آپلود ویدیو 30 دقیقه ای در تیک تاک چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر