;
coinex

مدیرعامل شرکت نتفلیکس اعلام کرده توسعه اپلیکیشن خود را برای اپل ویژن پرو متوقف می‌کند

گرگ پیترز مدیرعامل شرکت نتفلیکس در مصاحبه با Stratechery اعلام کرد که توسعه اپلیکیشن خود را برای اپل ویژن پرو متوقف می‌کند.

پیش فروش هدست ویژن پرو اپل بسیار خوب پیش رفت تحلیلگر معروف مینگ چی کو تعداد پیش فروش شده این محصول را  بین 160000 تا 180000 عدد تخمین زده است. اما بر اساس اخبار جدید به نظر می‌رسد خریداران بالقوه ای که امیدوارند نتفلیکس را در دستگاه جدید خود تماشا کنند، ناامید خواهند شد.

بیشتر بخوانید: ایلان ماسک به دنبال جذب 6 میلیارد دلار سرمایه برای xAI است

در مصاحبه‌ای Stratechery، گرگ پیترز، مدیرعامل شرکت نتفلیکس تایید کرد که غول استریمینگ هیچ تصمیمی برای برنامه اختصاصی نتفلیکس در Vision Pro ندارد. به گفته پیترز، دلیل این تصمیم کاملا درست است چرا که پایگاه کاربر فعلی هدست به اندازه کافی بزرگ نیست تا منابع مورد نیاز برای توسعه برنامه را تضمین کند.

پیترز می‌گوید: «ما باید مراقب باشیم که مطمئن شویم در مکان‌هایی سرمایه‌گذاری نمی‌کنیم که واقعاً بازدهی ندارند و می‌توانم بگویم که با ویژن پرو خواهیم دید که کارها به کجا می‌رود. مطمئناً ما همیشه در حال مذاکره با اپل هستیم تا آن را بفهمیم، اما در حال حاضر، دستگاه به قدری خرده مقیاس است که واقعاً برای اکثر اعضای ما مرتبط نیست.»

این لزوماً به این معنی نیست که نتفلیکس برای همیشه Vision Pro را رد می‌کند. پیترز اعلام کرده بستگی به این دارد که بازار VR چگونه پیش خواهد رفت.

البته نتفلیکس در انتخاب دور اولیه برنامه‌های بومی Vision Pro تنها نیست. یوتیوب و اسپاتیفای نیز ترجیح داده‌اند برنامه‌های اختصاصی را برای این محصول اپل توسعه ندهند، اما با این وجود دسترسی به هر دو برنامه از طریق مرورگر وب هدست امکان‌پذیر است.

با این حال، سرویس پخش خود اپل، Apple TV+، صحنه واقعیت مجازی را با راه‌اندازی «Apple Immersive Video»، قالبی که فیلم‌های 3 بعدی 180 درجه را با وضوح 8K با صدای فضایی ارائه می‌کند، در اختیار کاربران قرار داده است.

در حالی که نتفلیکس در سال 2015 یک برنامه واقعیت مجازی را راه‌اندازی کرده و حتی یک ویدیوی 360 درجه بر اساس “چیزهای عجیب” تولید کرده است، به نظر می‌رسد که Vision Pro به این زودی پلتفرم خود را به خط تولید خود اضافه نخواهد کرد. باید دید در آینده چه تصمیماتی در این باره گرفته خواهد شد.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره‌ی گفته‌های مدیرعامل شرکت نتفلیکس چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر