coinex
راهنمای خرید تکراتو

آپدیت جدید گوگل قابلیت های هوش مصنوعی گلکسی S24 را به گوشی های پیکسل می‌آورد

قابلیت های هوش مصنوعی گلکسی S24 به گوشی های پیکسل گوگل می‌آیند. حالا کاربران گوشی‌های گوگل نیز می‌توانند از ویژگی‌هایی مانند Circle to Search یا Quick Share لذت ببرند.

همان‌طور که می‌دانید سامسونگ با معرفی سری گلکسی اس 24 از چندین ویژگی جدید و مبتنی بر هوش مصنوعی رونمایی کرد. یکی از این ویژگی‌ها، Circle to Search است که با مرورگر گوگل و دایره کشیدن دور هر شیئی که روی صفحه نمایش است، کار می‌کند. اگرچه این ویژگی برای اولین بار در گوشی‌های گلکسی اس 24 به کار گرفته شد، اما با آپدیت جدید گوشی‌های گوگل، دیگر در انحصار گوشی‌های سامسونگ نخواهد بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


فعال شدن قابلیت های هوش مصنوعی گلکسی S24 در گوشی های پیکسل گوگل

فیچر دراپ ماه ژانویه (اصطلاحی که گوگل برای به‌روزرسانی‌های بزرگ خود استفاده می‌کند)، نه تنها ویژگی Circle to Search بلکه اکثر قابلیت های هوش مصنوعی گلکسی S24 را برای گوشی‌های گوگل به ارمغان می‌آورد. در ادامه به بررسی تک تک این قابلیت‌ها می‌پردازیم.

  • سنسور دمای پیشرفته در پیکسل 8 پرو

با آپدیت جدید می‌توان از سنسور دمای Pixel 8 Pro برای اندازه‌گیری دمای بدن انسان نیز استفاده کرد. کاربران می‌توانند دمای بدن خود یا اطرافیانشان را با استفاده از گوشی محاسبه کرده و اطلاعات را در برنامه Fitbit ذخیره و ردیابی کنند.

  • قابلیت Circle to Search

یکی از ویژگی‌های تحسین‌ شده در سری Galaxy S24 قابلیت Circle to Search است که اکنون راه خود را به دستگاه‌های پیکسل نیز باز کرده است. این ابزار مجهز به هوش مصنوعی، به کاربران این امکان را می‌دهد که با دایره کشیدن دور هر چیزی که روی صفحه (فیلم، تصویر، متن) است، جستجوی اطلاعات را آغاز کنند. این ویژگی تنها در گوشی‌های پیکسل 8 و 8 پرو در دسترس خواهد بود.

قابلیت های هوش مصنوعی گلکسی S24

این ویژگی از 31 ژانویه 2024 (11 بهمن 1402) در گوشی‌های نام برده فعال خواهد شد. برای استفاده از آن کافی است که دکمه هوم را نگه داشته و سپس دور هر چیزی که درباره آن به اطلاعات بیشتری نیاز دارید، دایره بکشید. در واقع عملکرد این ویژگی چیزی شبیه به گوگل لنز است با این تفاوت که هم هوشمندتر است و هم سریع‌تر.

  • قابلیت Photomoji

کاربران با استفاده از قابلیت می‌توانند برای واکنش به پیام‌ها در Google Messages، یک عکس را انتخاب کنند و سپس گوشی به طور خودکار آن را یه یک ایموجی اختصاصی و منحصربه‌فرد تبدیل خواهد کرد. این ویژگی در گوشی‌های Pixel 3a به بعد در دسترس خواهد بود.

  • قابلیت Magic Compose

این قابلیت بر اساس مکالمات شما در پیامرسان گوگل، یک سری پاسخ‌هایی را با هوش مصنوعی تولید و پیشنهاد می‌کند. شما حتی می‌توانید سبک نوشتار را از میان گزینه‌های مختلف مانند هیجانی، رسمی، شکسپیر، آهنگین، مختصر و … انتخاب کنید.

  • قابلیت اشتراک گذاری سریع (Quick Share)

قابلیت Nearby Share حالا با همکاری سامسونگ و گوگل Quick Share نامیده می‌شود و به طور پیش‌فرض روی هر گوشی اندرویدی با اندروید 6 به بالا فعال خواهد شد.

قابلیت های هوش مصنوعی گلکسی S24

  • قابلیت جابجایی صدا (Audio Switching) در پیکسل بادز پرو

کاربران Pixel Buds Pro می‌توانند با استفاده از این قابلیت، به سادگی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن، میان دستگاه‌های جفت شده در حرکت باشند. هدفون‌ها به طور یکپارچه پخش صدا را بین دستگاه‌های متصل منتقل می‌کنند، مانند تغییر از موسیقی در تبلت به تماس در گوشی.

این ویژگی‌ها‌ به تدریج در گوشی‌های پیکسل گوگل فعال خواهند شد. بنابراین اگر شما هم از دارندگان یکی از این گوشی‌ها هستید، گوش به زنگ باشید و به محض انتشار بروزرسانی، نسبت به آپدیت اقدام کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره قابلیت های هوش مصنوعی گلکسی S24 و گوشی‌های پیکسل چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر