;
coinex

سری گلکسی S24 در چین با هوش مصنوعی چینی کار می‌کند نه گوگل!

به یاد دارید که گفتیم سری گلکسی S24 توسط گوگل کلود پشتیبانی می‌شود؟ اما در چین چنین خبری نیست و هوش مصنوعی بایدو جای گوگل را گرفته است.

دو شرکت Baidu AI Cloud و سامسونگ الکترونیکس با یکدیگر همکاری می‌کنند تا ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی در سری پرچمدار Galaxy S24 را بهتر کنند. این دو شرکت از مدل پیشرفته هوش مصنوعی ERNIE (ساخته شده توسط بایدو) استفاده خواهند کرد تا ابزارها و عملکردهای جدیدی را به هوش مصنوعی گوشی‌های سامسونگ اضافه کنند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


هوش مصنوعی بایدو در سری گلکسی S24

همکاری دو شرکت بایدو و سامسونگ، قابلیت‌های جدیدی مانند خلاصه و شفاف کردن متن‌های طولانی، تنظیم و آراستگی متن و ترجمه آنی تماس‌ها را به گوشی‌های سری Galaxy S24 می‌آورد. دستیار نوت و یادداشت‌برداری سامسونگ نیز با پشتیبانی ERNIE قادر خواهد بود که ترجمه و خلاصه‌سازی محتوا را در قالب‌های سازمان‌یافته ارائه ‌داده و محتوا را به سرعت و تنها با فشردن یک دکمه در قالب‌های کوتاه و قابل فهم تولید کند.

گوشی‌های سری گلکسی اس 24 اکنون می‌توانند بلافاصله گفتار را به نوشتار تبدیل کنند و حتی میان اشخاص گوینده و زبان‌های مختلف تمایز قائل شوند. این قابلیت برای افرادی که در اداره‌ها کار می‌کنند یا کسانی که با زبان‌های مختلف سر و کار دارند، بسیار مفید و کاربردی خواهد بود.

ویژگی جدید و مفید دیگری که در گوشی‌های گلکسی S24 با نام Circle to Search وجود دارد به کاربران این امکان را می‌دهد که تنها با یک حرکت ساده (دایره کشیدن دور چیزهایی که روی نمایشگر هستند، متن، تصویر، صدا یا ویدیو) جستجو را آغاز کرده و اطلاعات مورد نیاز را به دست آورند. این قابلیت با استفاده از Baidu Search نتایج جستجوی سریع و دقیقی را به کاربران ارائه می‌دهد.

چن ییفان (Chen Yifan)، یکی از مدیران ارشد بایدو، آینده روشن و خوبی را برای ربات ERNIE ‌می‌بیند. او می‌گوید که این هوش مصنوعی در کار با انواع مختلف داده‌ها مانند متن، تصویر، صدا و ویدئو واقعا خوب است و می‌تواند با نیازهای مختلف کاربران مطابقت داشته باشد. هوش مصنوعی ERNIE 4.0 بایدو که سال گذشته منتشر شد، پیشرفت‌های زیادی در دنیای هوش مصنوعی ایجاد کرده و در حال حاضر بیش از 100 میلیون کاربر دارد.

بایدو AI کلود توسعه برنامه‌های هوش مصنوعی با ابزارهایی مانند ModelBuilder و AppBuilder را آسان‌تر می‌کند و این مسئله نیز به توسعه‌دهندگان در سفارشی سازی مدل‌های هوش مصنوعی کمک می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره استفاده از هوش مصنوعی بایدو در سری گلکسی S24 چیست؟ آیا این تکنولوژی به خوبی هوش مصنوعی گوگل ظاهر خواهد شد؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر