;
coinex

محدودیت‌های جدید اینستاگرام و فیس بوک برای نوجوانان

متا اعلام کرده که سخت گیری‌های بیشتری برای محتوای که در دسترس نوجوانان قرار دارد، اعمال می‌کند.

اتهاماتی که طی چند وقت اخیر به متا وارد شده این شرکت را وادار کرده که تمهیدات تازه‌ای برای شبکه‌های اجتماعی خود در نظر بگیرد. بر همین اساس اعلام شده که محدودیت‌های جدیدی در اینستاگرام و فیس بوک برای نوجوانان اعمال خواهد شد.

بیشتر بخوانید: دیلیت اکانت توییتر

بر اساس اعلام متا برای امنیت و کنترل محتوایی که در اختیار نوجوانان قرار می‌گیرد از این پس به جز افرادی که آنهارا دنیال می‌کنند از افراد ناشناس پیامی در دایرکت دریافت نخواهند کرد. همچنین اعلام شده برای انجام برخی از تغییرات در قسمت تنظیمات اینستاگرام نیاز به اجازه والدین خواهد داشت.

در مسنجر نیز تغییراتی صورت خواهد گرفت. به عنوان مثال نوجوانانی که کمتر از 16 یا 18 سال سن دارند فقط می توانند پیام های اشخاصی که از طریق شماره تماس یا حساب فیس بوک با آنها ارتباط دارند را دریافت کنند.

متا در پی سختگیری‌های جدیدش افراد بزرگسال بالای 19 سال را از پیام دادن به نوجوانانی که آنها را دنبال می‌کنند نیز منع کرده است.

به نظر می‌رسد سخت گیری‌هایی که از جانب رگولاتوری‌های سراسر جهان صورت گرفته متا را وادار کرده تا تصمیمات جدیدی اتخاذ کند؛ به هر حال باید دید متا در آینده برای رسیدگی به اتهاماتی که به پلتفرم هایش وارد شده چه اقداماتی انجام خواهد داد.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر