coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

گوشی ناتینگ فون 2a گواهی TUV را دریافت کرد

گوشی ناتینگ فون 2a پس از دریافت گواهی‌های BIS و TDRA حالا در مرجع صدور گواهی TUV ظاهر شده است. در این گواهی تنها به سرعت شارژ گوشی اشاره شده است.

همان‌طور که می‌دانید این روزها شایعات زیادی شنیده می‌شوند که به گوشی جدیدی از برند ناتینگ فون اشاره دارند. انتظار می‌رود که نام این دستگاه Nothing Phone (2a) باشد. کارل پی (Carl Pei)، موسس این شرکت در لندن، نیز تیزرهای مرموزی را منتشر کرده است.

این شرکت نوپا در صنعت گوشی‌های هوشمند، هنوز حضور خود در رویداد MWC ماه آینده در بارسلون را تایید نکرده و از این رو هنوز مشخص نیست که محصول جدیدی در چنته دارد یا نه. با این حال امروز Nothing Phone 2a در یک پایگاه صدور گواهی مشاهده شده و این مسئله به شایعات اخیر قوت می‌بخشد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات گوشی ناتینگ فون 2a

ناتینگ فون (2a) به تازگی با شماره مدل A142 در مرجع صدور گواهی TUV ظاهر شده است. طبق اطلاعات موجود در این مرجع، این گوشی از سرعت شارژ سیمی 45 واتی پشتیبانی خواهد کرد. متاسفانه اطلاعات دیگری در این پایگاه درباره مشخصات ناتینگ فون 2a قرار نگرفته اما دریافت گواهی‌های دیگر از جمله BIS و TDRA به عرضه قریب‌الوقوع این دستگاه اشاره دارند.

گوشی ناتینگ فون 2a
گواهی TUV گوشی ناتینگ فون 2a

علاوه بر این، قبلا یک تصویر از نمونه اولیه این گوشی پخش شده که طبق آن باید انتظار یک ماژول دوربین دایره‌ای شکل با دو سنسور دوربین (احتمالا دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی) افقی را داشته باشیم. جزیره دوربین مانند دیگر گوشی‌های این برند، با نوارهای LED Glyph احاطه خواهد شد. در مورد مشخصات اصلی نیز حدس زده می‌شود که این گوشی با نمایشگر 6.7 اینچی آمولد با رزولوشن فول‌اچ‌دی پلاس (FHD+) به بازار عرضه شود.

همچنین شایعه شده که Nothing Phone (2a) به تراشه دایمنسیتی 7200 مدیاتک مجهز خواهد شد. طبق گزارش دیگری که اخیرا منتشر شده است، این دستگاه در پیکربندی‌های 8 / 128 گیگابایتی و 12 / 256 گیگابایتی، در رنگ‌های سفید یا مشکی و با قیمت پایه زیر 400 یورو وارد بازار خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی ناتینگ فون 2a چیست؟ آیا با این برند و گوشی‌های زیبا و جذاب آن آشنایی دارید؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر