;
coinex

آپدیت دوربین گلکسی S22 ؛ بهبود عملکرد دوربین‌های پرچمداران قدیمی سامسونگ

سامسونگ اخیرا یک بروزرسانی جدید برای پرچم‌دار قدیمی خود یعنی گلکسی S22 منتشر کرده است. احتمالا این آپدیت دوربین گلکسی S22 را بهبود ببخشد.

در ابتدای این ماه بود که سامسونگ آپدیت امنیتی ژانویه 2024 را برای گوشی‌های هوشمند Galaxy S22 و چندین گوشی پرچم‌دار و میان رده دیگر عرضه کرد. حال در اقدامی دیگر، این شرکت کره‌ای یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدید را برای سری Galaxy S22 منتشر کرده است؛ این موضوع کمی عجیب بوده چرا که سامسونگ معمولاً دو آپدیت در یک ماه برای گوشی‌های قدیمی‌تر خود عرضه نمی‌کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


احتمالا آپدیت دوربین گلکسی S22 برای بهبود عملکرد دوربین‌های پرچمداران قدیمی سامسونگ است

به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدید برای گلکسی S22، گلکسی S22 پلاس و گلکسی S22 اولترا با شماره نسخه فریمور S90xBXXU7DXA6 عرضه شده است. این به‌روزرسانی در اروپا منتشر شده و حجم آن حدود 250 مگابایت است.

طبق یادداشت تغییرات رسمی، این آپدیت دوربین گلکسی S22 را بهبود می‌بخشد، اما مشخص نمی‌کند کدام قسمت از دوربین بهبود یافته است. بخش دیگر از این به‌روزرسانی نیز شامل بهبود باگ‌ها و مشکلات عملکردی دیگر می‌شود. البته پچ امنیتی ژانویه 2024 که حدود 75 آسیب‌پذیری امنیتی را رفع می‌کند هم در به‌روزرسانی نرم‌افزاری قبلی برای این سری منتشر شده بود.

آپدیت دوربین گلکسی S22 ؛ بهبود عملکرد دوربین‌های پرچمداران قدیمی سامسونگ

در حال حاضر این آپدیت تنها در اروپا منتشر شده ولی احتمالا تا چند وقت دیگر در تمامی مناطق در دسترس کاربران این گوشی‌ها قرار بگیرد. برای اینکه متوجه شوید این آپدیت برای شما منتشر شده یا خیر، کافیست به بخش تنظیمات رفته و Software update را بررسی کنید. اگر آپدیت در دسترس بود، گزینه Download and install را انتخاب کنید.

به علاوه، شما می‌توانید فایل فریمور آپدیت را از پایگاه‌های دیگر دانلود کرده و پس از بکاپ‌گیری، به صورت دستی آن را نصب کنید.

سامسونگ سری Galaxy S22 را با سیستم عامل اندروید 12 دو سال پیش عرضه کرد. دستگاه‌های این مجموعه، به‌روزرسانی One UI 5.0 بر پایه اندروید 13 را در اواخر سال 2022 و به‌روزرسانی One UI 6.0 بر پایه اندروید 14 را چند ماه پیش دریافت کردند. آن‌ها به‌روزرسانی دو سیستم عامل اندروید دیگر را در چند سال آینده دریافت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره‌ی این موضوع چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: sammobile

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر