;
coinex

ویژگی هوش مصنوعی Slow-mo در گلکسی S24 محدودیت رزولوشن دارد

ویژگی هوش مصنوعی Slow-mo برای اولین بار در سری پرچم‌دار Galaxy S24 به‌کار گرفته شده است. این قابلیت به شما امکان کند کردن سرعت ویدئو را بدون هیچ معطلی می‌دهد.

برای این کار کافیست ویدئو را در برنامه گالری باز کرده، صفحه نمایش را لمس و نگه دارید تا سرعت ویدئوی در حال پخش کم شود. هرچند این ویژگی می‌تواند به‌خوبی اجرا شود، اما اخیرا متوجه شدیم که قابلیت Instant Slow-mo برای ویدئوهایی که رزولوشن آنها کمتر از HD (720p) یا 8K است، قابل استفاده نیست.

این قانون برای تمامی ویدئو‌ها، چه آنهایی که با گوشی خود ضبط کرده‌اید و چه آنهایی که دانلود و یا از دیگر دستگاه‌ها دریافت کرده‌اید، اعمال می‌شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


ویژگی هوش مصنوعی Slow-mo در گلکسی S24 محدودیت رزولوشن دارد

در واقع، مهم نیست که ویدئو را با گوشی خود ضبط کرده باشید و یا از جای دیگر آن را دریافت کرده باشید، اگر رزولوشن ویدئوی شما حداقل 720p نباشد و یا از 4K بیشتر باشد، نمی‌توانید از این قابلیت اسلوموشن هوش مصنوعی در پرچم‌داران سامسونگ استفاده کنید.

احتمالا هوش مصنوعی که این قابلیت را ارائه می‌دهد، برای تولید فریم‌های جدید و تبدیل ویدئوهای معمولی به اسلوموشن، نیاز به دیتای کافی دارد (حداقل رزولوشن 720p)؛ یا برعکس، اگر دیتای ورودی زیاد باشد (برای مثال رزولوشن ویدئو 8K باشد)، Instant Slow-mo نمی‌تواند خروجی آن را تولید کند.

ویژگی هوش مصنوعی Slow-mo در گلکسی S24 محدودیت رزولوشن دارد

اگر ویدئو توسط خود گوشی‌های پرچم‌دار سامسونگ، یعنی سری Galaxy S24 ضبط شده باشد، نیازی به نگرانی در مورد محدودیت رزولوشن پایین نیست چراکه اصولاً Galaxy S24، S24+ و S24 Ultra نمی‌توانند ویدیوها را با رزولوشن کمتر از HD ضبط کنند. همچنین شما نمی‌توانید ویدیویی که با گوشی Galaxy S24 ضبط شده است را به رزولوشن کمتر از HD تغییر دهید.

اما از سوی دیگر، اگر ویدئویی با رزولوشن 8K ضبط شود، نمی‌توان آن را با قابلیت اسلوموشن فوری پلی کرد. به علاوه، اگر کاربر بخواهد این قابلیت را در اسکرین ریکوردهای خود استفاده کند، باید رزولوشن اسکرین ریکورد گوشی را بالاتر از از 480p قرار داد. برای این کار، کافیست به تنظیمات گوشی گلکسی خود رفته و از مسیر Advanced features و سپس Screenshots and screen recordings، در بخش Video quality، رزولوشن بالاتر از 480p را انتخاب نمایید.

قابلیت Slow-mo هوش مصنوعی در حال حاضر در سری Galaxy S24 در دسترس است؛ اما ممکن است این ویژگی در به روزرسانی One UI 6.1 بر روی گوشی‌های Galaxy دیگر نیز عرضه شود. البته این تنها ویژگی جذاب هوش مصنوعی گلکسی اس 24 نیست و ما پیش از این بهترین قابلیت های مبتنی بر هوش مصنوعی در سری Galaxy S24 را معرفی کردیم.

نکته حائر اهمیت دیگر این است که افرادی که تا پیش از 31 ژانویه یکی از اعضای S24 را پیش خرید کنند، از ارتقای رایگان فضای ذخیره‌سازی و دیگر بونوس‌ها بهره‌مند خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره این محدودیت ویژگی هوش مصنوعی Slow-mo در سری گلکسی S24 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: sammobile

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سری s24 بیشتر تبلیغات بود تا واقعیت

    پاسخ