coinex
راهنمای خرید تکراتو

مشخصات کلیدی سری شیائومی 15 فاش شد

هنوز چندماه تا معرفی پرچم‌داران جدید شیائومی باقی مانده، اما از همین حالا شایعات جدید، برخی مشخصات کلیدی سری شیائومی 15 را فاش کرده‌اند.

این جزئیات توسط افشاگری در وبیو با نام Pikachu به اشتراک گذاشته شده و بعضی از مشخصات اصلی شیائومی 15 را لو می‌دهد. اما تاکنون، چه جزئیاتی از نسل بعدی پرچمداران شیائومی لو رفته است؟


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات کلیدی سری شیائومی 15 فاش شد

با توجه به پست Pikachu در وبیو، به نظر می‌رسد سری شیائومی 15 به تراشه کوالکام Snapdragon 8 Gen 4 SoC تجهیز شده باشند که با شایعات قبلی این گوشی مطابقت دارد.

در دسامبر 2023، منبع اطلاعاتی Digital Chat Station ادعا کرد که شیائومی 15 ممکن است دارای صفحه نمایش اولد 6.36 اینچی با نرخ تازه‌سازی 120Hz باشد.

مشخصات کلیدی سری شیائومی 15 فاش شد

Smart Pikachu نیز مدعی شده احتمالا صفحه نمایش شیائومی 15 دارای رزولوشن 1.5K باشد. در گزارشات قبلی، گفته شده که تولید انبوه خط تولید شیائومی 15 می‌تواند در ماه سپتامبر آغاز شود.

مشخصات کلیدی سری شیائومی 15 فاش شد

سری 14 شیائومی برای اولین بار در بازار داخلی چین در اکتبر 2023 معرفی شد. بنابراین انتظار می‌رود که زمان بندی معرفی مدل‌های پرچمدار نسل بعدی نیز مشابه باشد. البته تا زمانی که شیائومی رسما تاریخ معرفی سری شیائومی 13 را اعلام نکند، نمی‌توان از آن مطمئن شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره پرچم‌دار شیائومی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر