coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

فروش محصولات سایپا ویژه دهه فجر ؛ شرایط فروش فوق العاده و پیش فروش سایپا [+جزئیات]

فروش محصولات سایپا ویژه دهه فجر اعلام شد. در طرح فروش جدید این شرکت، پلتفرم کوییک مدنظر است و جدیدترین عضو این خانواده هم حضور دارد.

طرح فروش محصولات سایپا ویژه دهه فجر بدون قرعه‌کشی ابلاغ شد. شرکت سایپا به عنوان دومین خودروساز برتر کشور با ارسال جدیدترین بخشنامه فروش محصول خود، شرایط فروش فوق العاده و پیش‌فروش 3 خودرو اطلس، کوییک GX-L با ترمز ESC و کوییک GXR-L با ترمز ESC را اعلام کرد.

در طرح فروش فوق العاده سایپا، بهای هر خودرو باید به طور کامل پرداخت شود و متقاضیان می‌توانند خودرو خود را 3 ماه پس از تکمیل وجه و ثبت‌نام دریافت کنند؛ اما در شرایط پیش‌فروش، متقاضیان مبلغی را به عنوان پیش‌پرداخت می‌پردازند و مابقی بهای خودرو در هنگام تحویل پرداخته خواهد شد. لازم به ذکر است که در طرح پیش فروش سایپا، موعد تحویل خودروها از تیر تا مهر 1403 اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: شرایط فروش اقساطی وانت نیسان بهمن 1402 [+جزئیات]

فروش محصولات سایپا ویژه دهه فجر ابلاغ شد

سایپا به مناسبت دهه فجر، فروش سه محصول خود را بدون قرعه‌کشی با شرایط فوق‌العاده و پیش‌فروش ابلاغ کرد. ثبت‌نام در این طرح از روز 12 بهمن 1402 رأس ساعت 10 صبح از طریق مراجعه به وب‌سایت سامانه یکپارچه خودروهای داخلی به نشانی https://esalecar.ir/ آغاز خواهد شد.

شرایط فروش فوق العاده محصولات سایپا

در شرایط فروش فوق‌العاده، مشتریان پس از تکمیل وجه، 90 روز دیگر خودرو خود را دریافت خواهند کرد. بدیهی است که قیمت محصولات سایپا در این طرح، به بهای کارخانه منظور شده است. جزئیات طرح در بخشنامه زیر قابل مشاهده است:

فروش محصولات سایپا ویژه دهه فجر ابلاغ شد

شرایط پیش فروش محصولات سایپا

اوضاع در شرایط پیش‌فروش سایپا متفاوت از فروش فوق‌العاده است. در این طرح، قیمت خودرو قطعی نیست و متقاضی پس از انتخاب خودرو می‌بایست مبلغی را به عنوان پیش‌پرداخت به حساب خودروساز واریز کند. پس از واریز وجه، ثبت‌نام اولیه انجام شده و متقاضی بسته به موعد تحویل خودروها که برای دو خودرو کوییک از تیر الی مهر 1403 و برای اطلس از مرداد تا مهر 1403 اعلام شده، باید مابقی بهای خودرو را بپردازد تا خودرو به وی تحویل شود. لازم به ذکر است که بهای خودرو به نرخ روز با مشتریان محاسبه می‌شود.

فروش محصولات سایپا ویژه دهه فجر ابلاغ شد

شرایط ثبت نام محصولات سایپا ویژه دهه فجر

سایپا برای ثبت‌نام در این دو طرح، شرایط زیر را اعلام کرده است:

  • محدودیت کد ملی برای ثبت‌نام اطلس و کوییک اعمال خواهد شد.
  • بر اساس شرایط ثبت‌نام سایپا هر کد ملی صرتاً مجاز به تقاضای یک دستگاه خودرو است.
  • حداقل سن متقاضیان برای ثبت‌نام فروش فوق‌العاده سایپا ۱۸ سال است و شخص ملزم به ارائه گواهینامه خودرو حداقل پایه سوم می‌باشند.
  • امکان ثبت‌نام سایپا ۱۴۰۲ برای متقاضیان دارای پالک فعال انتظامی نصب بر روی خودرو میسر نیست.
  • ثبت‌نام شاهین و ساینا برای مشتریان حقوقی میسر نیست.
  • متقاضی ثبت‌نام سایپا بدون قرعه‌کشی باید طی 48 ماه گذشته نزد شرکت‌های سایپا و ایران خودرو و طی 24 ماه گذشته از سایر خودروسازان ثبت‌نام و صدور فاکتور خودرو نداشته باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد طرح فروش سایپا به مناسبت دهه فجر چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر