;
coinex

مشکل نمایشگر گلکسی S24 به زودی حل خواهد شد؛ پاسخ سریع سامسونگ به شکایت‌های کاربران

با شدت گرفتن شکایت‌های کاربران درباره مشکل نمایشگر گلکسی S24 ، سامسونگ دست به کار شده و در حال کار برای آماده‌سازی یک بروزرسانی نرم‌افزاری است.

در چند روز اخیر، برخی از افرادی که با پیش‌سفارش گوشی‌های گلکسی اس 24، آنها را قبل از تاریخ عرضه رسمی یعنی 31 ژانویه دریافت کرده‌اند، به وب‌سایت‌هایی مانند Reddit مراجعه کرده و از مشکلات صفحه نمایش گوشی‌های جدید سامسونگ شکایت داشتند.

حال خوشبختانه سامسونگ به سرعت دست به کار شده و در حال کار برای رفع و اصلاح مشکل است. شکایت اصلی کاربران مربوط به نمایه vivid گوشی‌های سری گلکسی S24 می‌شود. کاربران معتقدند که در این سری از گوشی‌های سامسونگ رنگ‌ها به اندازه کافی شاداب نیستند و یا حداقل به اندازه پرچمداران قبلی سری S سامسونگ واضح نیستند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشکل نمایشگر گلکسی S24 به زودی حل خواهد شد

متاسفانه در گوشی‌های گلکسی اس 24 فعلی تفاوت زیادی بین حالت‌های رنگی vivid و natural وجود ندارد. در حال حاضر برای اینکه در این گوشی‌ها یک نمایشگر رنگارنگ‌تر، واضح‌تر، گرم‌تر و با کیفیت‌تر داشته باشید، کار زیادی نمی‌توانید انجام دهید اما سامسونگ قصد دارد که به زودی با انتشار یک به‌روزرسانی، تنظیمات حالت رنگ vivid را اصلاح کند.

مشکل نمایشگر گلکسی S24

تصویری که از مکالمه پشتیبانی سامسونگ با یک کاربر پخش شده است، تأیید می‌کند که این شرکت به خوبی از مشکلات صفحه نمایش گلکسی اس 24 آگاه شده و در حال تهیه یک به‌روزرسانی برای رفع مشکل است. او می‌گوید:

اصلا نگران نباشید، تیم توسعه‌دهنده سامسونگ در حال تلاش برای رفع این مشکل در دستگاه‌های سری گلکسی اس 24 است. مطمئن باشید که به‌روزرسانی نرم‌افزاری آینده ما مشکل را در گوشی‌های Galaxy S24 حل خواهد کرد.

گوشی سامسونگ گلکسی S24 با رابط کاربری One UI 6.1 و وصله امنیتی ژانویه 2024 عرضه شده و هنوز زمان دقیقی برای انتشار به‌روزرسانی نرم افزاری این دستگاه اعلام نشده است. نماینده پشتیبانی هم هیچ بازه زمانی را ارائه نکرده اما امیدواریم که سامسونگ با آپدیت وصله‌های امنیتی فوریه 2024 مشکلات نمایشگر را برطرف کند.

خوشبختانه، تا زمانی که مشکل برطرف شود، چیزهای زیادی در سری گلکسی اس 24 وجود دارد (از تنظیم روشنایی گرفته تا هوش مصنوعی مولد، دوربین‌های ارتقا یافته، طراحی جذاب و صدای با کیفیت) که کاربران می‌توانند از آنها لذت ببرند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره مشکل نمایشگر گلکسی S24 چیست؟ آیا سامسونگ می‌تواند با آپدیت نرم افزاری رضایت مشتریان را جلب کند؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: sammobile

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر