coinex
راهنمای خرید تکراتو

ازدواج هنرمند اسپانیایی با هولوگرام مورد علاقه اش

آلیسیا فرامیس، هنرمند اسپانیایی اعلام کرده که قصد دارد تابستان امسال مراسمی برگزار کند و با هولوگرام ساخته شده توسط هوش مصنوعی ازدواج کند.

هوش مصنوعی ابزار پرطرفدار یک ساله اخیر دیگر به هر زمینه ای راه یافته. اکنون هنرمندی اسپانیایی اعلام کرده که قصد دارد تابستان امسال طی مراسمی با هولوگرامی که هوش مصنوعی ساخته است، ازدواج کند.

بیشتر بخوانید: دست ایلان ماسک از جایزه 56 میلیارد دلاری کوتاه ماند؛ رأی قاطع یک قاضی

آلیسیا فرامیس اولین زنی است که شریک عاطفی مجازی را انتخاب کرده . او می‌گوید که با این تصمیم قصد دارد بین انسان، هوش مصنوعی و هنر معاصر تعامل ایجاد کند چرا که تاکنون فقط از این ابزار استفاده علمی شده و هیچ ارتباطی با هنر و ماهیت زیبایی شناسی ندارد.

این هولوگرام که «AILex» نام دارد توسط این هنرمند اسپانیایی برای ارضای تمام نیاز های عاطفی اش طراحی شده است. همچنین فرامیس جزئیاتی از رابطه خود با شریک عاطفی مجازی اش را نیز اعلام کرده است.

گرچه هنوز این مراسم یک اجرای هنری تلقی می‌شود اما با این وجود آلیسیا فرامیس اعلام کرده که تابستان امسال در موزه ای واقع در روتردام به طور رسمی با این هولوگرام ازدواج می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ازدواج هنرمند اسپانیایی با یک هولوگرام چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

 

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر