coinex
راهنمای خرید تکراتو

طرح کالابرگ الکترونیک به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟ [+ویدئو]

سید صولت مرتضوی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در برنامه‌ای تلویزیونی درباره‌ی شرایط طرح تشویقی جدید و اینکه طرح کالابرگ الکترونیک شامل چه کسانی می‌شود توضیح داد.

سید صولت مرتضوی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی شرایط جدید طرح کالابرگ الکترونیک را توضیح داد. او همچنین در ادامه اعلام کرد که این طرح به چه کسانی تعلق خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اعلام آمار مجموع درآمد اینفلوئنسرها ؛ باید مالیات بدهید!

وزیر کار تعاون و رفاه اجتماعی گفت: «در طرح قبلی واجدین شرایط حتما میبایست 200 هزار تومان از محل یارانه خود خریداری می‌کردند تا مشمول 120 هزار تومان تشویقی کالابرگ می‌شدند.»

مرتضوی در توضیح طرح جدید کالابرگ الکترونیک افزود: «در طرح جدید ضرورتی ندارد که تا سقف 200 هزارتومان  خریداری بشود. 11 قلم کالا کدگزاری شده اند هرکسی به هر میزانی از میزان معین شده کالابرگ خریداری کند، می تواند مشمول طرح تشویقی این یارانه شود.»

او ادامه داد: «به عنوان مثال اگر در این طرح برای سرانه هر فرد به عنوان مثال در ماه دو کیلو برنج مشخص شده است خانوار 4 نفره می‌توانند در ماه 8 کیلو برنج را خریداری بکند و رایانه اش را دریافت کند.»

صولتی در پایان افزود: «اگر کسی 11 قلم کالا را خریداری کند معادل 200 هزار تومان یارانه مضاعف به حساب فروشنده واریز می‌شود.یعنی خریدار به قیمت پایه خریداری می‌کند و 220 هزار تومان ما به تفاوت به حساب فروشگاه از طریق شبکه مالی اعتبار واریز خواهد شد.»

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی طرح کالابرگ الکترونیک چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید و اخبار روز را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر