;
coinex

هوش مصنوعی آینده موسیقی‌دانان را به خطر می‌اندازد؟

بیش از 70 درصد فعالان عرصه موسیقی، هوش مصنوعی ابزار پرطرفدار یک ساله اخیر را تهدیدی برای آینده موسیقی‌دانان عنوان کرده‌اند.

هوش مصنوعی به یکی از ابزارهای مورد علاقه انسان‌ها تبدیل شده به حدی است که شرکت‌های بزرگ در استفاده و توسعه آن با یکدیگر رقابت می‌کنند؛ اما به نظر می‌رسد پیشرفت این ابزار موسیقی‌دانان را نگران کرده است.

بیشتر بخوانید: ازدواج هنرمند اسپانیایی با هولوگرام مورد علاقه اش

بیش از 70 درصد از فعالان حوزه موسیقی هوش مصنوعی را تهدیدی برای کسب و کارشان اعلام کرده‌اند. آنها معتقدند پیشرفت این تکنولوژی مانعی برای توسعه کارشان خواهد شد و حتی ممکن است درآمد آنها را قطع کند.

انجمن مولفان، آهنگسازان و ناشران موسیقی فرانسه و همتای آلمانی گزارشی منتشر کرده و در آن نگرانی‌های خود از وجود این ابزار را اعلام کرده‌اند. آنها در این گزارش علاوه بر تحلیل تاثیر این ابزار در حوزه موسیقی، از 15 هزار نفر از سازندگان موسیقی و ناشران عضو انجن موسیقی فرانسه و آلمان در باره خطرات این فناوری نظرخواهی کرده‌اند.

بهرحال به نظر می‌رسد موسیقی‌دانان از وجود هوش مصنوعی احساس خطر کرده‌اند و آن را به عنوان یک رقیب که ممکن است باعث نابودی شغلشان شود می‌بینند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد نگرانی های موسیقی‌دانان در باره هوش مصنوعی چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر