coinex
otetmarket
propification.com

تولید پژو پارس با استانداردهای 85گانه ؛ سدان محبوب ایران خودرو توقف تولید نمی‌شود!

بنابر تصمیمات گرفته شده، تولید پژو پارس با استانداردهای 85گانه از سال 1403 آغاز خواهد شد. بدین‌ترتیب توقف تولید پژو پارس از دستور کار خارج شد.

مدتی پیش اعلام شد که پژو پارس تا نیمه‌های اسفند سال 1402 تولید و پس از آن از خط تولید خارج و خودرو سمند سورن پلاس با موتور XU7P جاگزین آن می‌شود. پس از گذشت چند روز از انتشار این خبر، خبر دیگری با مضمون تولید پژو پارس تا آخر سال 1402 بدست رسید که مهدی اسلام‌پناه، رئیس سازمان ملی استاندارد ایران بر آن تأکید کرد.

با اینکه همه خود را برای خداحافظی با این سدان پرفروش و محبوب آماده کرده بودند، امروز خبر رسید که همه خبرهای قبلی را نقض کرد. طبق این خبر، قرار است تولید پژو پارس با استانداردهای 85گانه از سال 1403 آغاز شود. بدین‌ترتیب فعلاً موضوع توقف تولید پژو پارس منتفی است.

بیشتر بخوانید: لیست قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا امروز 14 بهمن 1402

تولید پژو پارس با استانداردهای 85گانه از سال 1403 آغاز می‌شود

منوچهر منطقی معاون وزیر صمت درخصوص تولید دوباره پژو پارس گفت: «با توافقاتی که در سطح دولت انجام شد، مقرر شد که تولید پژو پارس متوقف نشود و‌ ادامه یابد.»

وی اظهار داشت:

‌براساس برنامه‌ریزی‌ انجام شده مقرر شد ‌خودرو پژو پارس به همه افرادی که در سامانه یکپارچه برای خرید این خودرو ثبت‌نام کرده‌اند تحویل ‌‌شود.

تولید پژو پارس با استانداردهای 85گانه

وی با بیان اینکه این خودرو قیمت مناسبی دارد و مردم آن را می‌پسندند، گفت: «بهتر است این قبیل خودروها، به جای توقف تولید، به‌روز‌رسانی شوند در این راستا از سال آینده خودروی پژو پارس با استانداردهای ۸۵گانه تولید و عرضه می‌شود.»

لازم به ذکر است که تحویل پژو پارس به مشتریانی که در سامانه یکپارچه اقدام به خرید این خودرو کرده‌‌اند، تا آخر سال انجام می‌شود و پس از آن تولید این خودرو با استانداردهای 85گانه آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

به نظر شما چرا تصمیمات درستی در قبال تولیدات خودرو در کشور گرفته نمی‌شود؟ چرا باید خودرویی 23 سال به یک شکل و شمایل و بدون تغییرات خاص تولید شود؟ لطفاً نظرات خود را با تکراتو به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر