;
coinex

تعداد مشترکان یوتیوب پریمیوم از 100 میلیون عبور کرد

در یک افشاگری هیجان انگیز اعلام شده که تعداد مشترکان یوتیوب پریمیوم از مرز 100 میلیون نفر هم عبور کرده است. این موضوع یک نقطه عطف بزرگ برای پربازدیدترین پلتفرم ویدئویی دنیا محسوب می‌شود.

یوتیوب به عنوان پربازدیدترین پلتفرم ویدیویی، روزانه بیش از یک میلیارد بازدید کننده دارد. دسترسی به خدمات پولی آن، با نام YouTube Premium و YouTube Music، به آرامی و به تدریج در حال گسترش است. در یک افشاگری هیجان انگیز، YouTube Music و Premium دستیابی به بیش از 100 میلیون مشترک را اعلام کردند که این موضوع یک نقطه عطف برای این برنامه به حساب می‌آید.

بیشتر بخوانید: اپل برای هفدهمین سال متوالی تحسین برانگیزترین شرکت جهان شد

تعداد مشترکان یوتیوب پریمیوم

YouTube Premium که در سال 2015 به عنوان یک سرویس اشتراک جدید همراه با YouTube Music راه‌اندازی شد، سرانجام تعداد کاربرانش از 100 میلیون هم عبور کرد. این برنامه با ارائه قابلیت‌های برجسته‌ای از جمله امکان دسترسی به کتابخانه موسیقی گسترده YouTube، پخش بدون وقفه، پخش پس‌زمینه، بارگیری و فهرست موسیقی گسترده و از همه مهم تر حذف آگهی های تبلیغاتی توانسته مخاطبان زیادی را جذب کند. علاوه بر این تغییر نام تجاری این سرویس که اخیرا صورت گرفته، پیشنهاد‌های گسترده و دسترسی در بیش از 100 کشور از دیگر عوامل موفقیت این سرویس اشتراکی محسوب می‌شوند.

آدام اسمیت، معاون مدیریت محصول در یوتیوب، در سخنانی به همین مناسبت گفت: «فراتر از ویژگی‌ها، ما می‌دانیم که واقعاً چه چیزی باعث می‌شود بینندگان و شنوندگان YouTube را انتخاب کنند؛ این محتوای باورنکردنی از سازندگان و هنرمندان ما است. YouTube Premium به حفظ یک جامعه سازنده و هنرمند پر رونق کمک می‌کند و منبع درآمد اضافی حاصل از اشتراک را برای آنها فراهم می‌کند.»

پس از ظهور هوش مصنوعی، یوتیوب چندین ویژگی دیگر را با استفاده از این تکنولوژی به برنامه‌های خود اضافه کرد. این برنامه ویدیوهای با کیفیت 1080P HD را ارائه می‌دهد که امکان تماشای یکپارچه بین دستگاهی را برای مخاطب فراهم می‌کند. YouTube Music اخیراً قابلیت Samples را برای کشف موسیقی‌های جدید اضافه کرده است. YouTube Music همچنین ادغام پادکست‌ها، تجربه ساخت رادیو سفارشی و امکان یافتن موسیقی با خواندن آنها را برای مخاطب فراهم کرده است.

YouTube Premium جدا از بازدید ویدئوها از طریق هزینه اشتراک منبع درآمد اضافی را برای سازندگان و هنرمندان فراهم کرده است. امیدواریم YouTube در آینده ویژگی‌های مفیدتری را معرفی کند که به نفع جامعه سازندگان و کاربران آن باشد.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره‌ی تعداد مشترکان یوتیوب پریمیوم چیست؟ لطفا دیدگاه خود را با تکراتو در میان بگذارید

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر