;
coinex

شرایط دریافت کارت سوخت اعلام شد؛ دیگر هیچ کارت سوختی باطل نمی‌شود

شرایط دریافت کارت سوخت تغییر کرد. مدیر سامانه هوشمند کارت سوخت اعلام کرد با راه‌اندازی سامانه بر خط هوشمند کارت سوخت دیگر هیچ کارت سوختی باطی نمی‌شود.

متقاضیان همیشه برای دریافت کارت سوخت با مشکلاتی مواجه می‌شدند اکنون مدیر سامانه هوشمند کارت سوخت اعلام کرد راه‌اندازی سامانه بر خط هوشمند کارت سوخت کار را بسیار ساده تر کرده و دیگر هیچ کارت سوختی باطل نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اعتبار کارت ملی های هوشمند تا سال 1405 تمدید شد

او در این باره می‌گوید:« با راه‌اندازی سامانه بر خط هوشمند کارت سوخت، مشکلات احراز هویت متقاضی برطرف می‌شود و دیگر هیچ کارت سوختی باطل نمی‌شود.»

محمد صادقی افزود:«از ابتدای سال تا کنون ۳ میلیون کارت سوخت تولید شده است که ۹۰۰ هزار کارت نو کارت و مابقی آن المثنی است. کارت سوخت به آدرسی ارسال می‌شود که در برگ سبز وسیله نقلیه قید شده است. اما گاهی اوقات به دلیل نقل و انتقال وسیله نقلیه و تغییر آدرس مالک کارت سوخت به متقاضی نمی‌رسد.»

مدیر سامانه هوشمند کارت سوخت ادامه داد:« با هماهنگی صورت گرفته با شرکت پژوهش و توسعه ناجی با راه اندازی سامانه بر خط هوشمند کارت سوخت مشکلات احراز هویت متقاضی برطرف می‌شود و دیگر هیچ کارت سوختی باطل نمی‌شود.»

هزینه تولید هر کارت سوخت 100 هزار تومان برآورد شده اما مشکلاتی که در دریافت کارت سوخت متقاضیان بوجود می‌آید باعث شده که ۳۰۰ هزار عدد از ۳ میلیون کارت سوختی که هر سال تولید می‌شود، به مقصد نرسیده باطل شود. به نظر می‌رسد اقدامات جدید بتواند مشکلات دریافت کارت سوخت را از بین ببرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی شرایط دریافت کارت سوخت چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید و اخبار روز را با ما دنبال کنید.

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر