;
coinex

اعتیاد ایلان ماسک به مدیران شرکت‌هایش هم سرایت کرد!

چند وقت پیش خبرهایی مبنی بر اعتیاد ایلان ماسک و نگرانی‌های همکاران او از این بابت مطرح شده بود. مساله‌ای که به نظر به مدیران شرکت‌هایش نیز سرایت کرده است.

وال استریت ژورنال گزارش کرده که ایلان ماسک اطرافیانش را به مصرف مواد مخدر ترغیب می‌کند؛ در این گزارش آمده که اعصای هیات مدیره و مدیران شرکت‌ها به همراه او مواد مخدر استفاده می‌کنند یا برای نزدیک ماندن به حلقه‌ی قدرت او امکانات این عمل را برای او فراهم می‌کنند.

بیشتر بخوانید: کارگر اسپیس ایکس به کما رفت؛ شرکت ایلان ماسک دادگاهی شد

در گزارشی که این نشریه منتشر کرده، همچنین به نوع مصرف و موادی که مورد استفاده‌ی ایلان ماسک در مهمانی‌ها است اشاره شده؛ این نشریه از قول شاهدان نوشته که ماسک و اعضای هیات مدیره تسلا و اسپیس ایکس (افرادی که خرید و فروش سهم آنها به نقشی که در شرکت ایفا می‌کنند بستگی دارد) را در حال مصرف کتامین و اکستازی مایع دیده‌اند.

اطلاعات نشان می‌دهند که ایلان ماسک به نوعی از این مساله به عنوان اهرم فشار استفاده کرده و افرادی که با او همکاری می‌کنند می‌ترسند که در صورت همکاری نکردن با او، ثروت و موقعیت اجتماعی شان دچار چالش شده و از دست برود.

پیش‌تر نیز به اعتیاد ایلان ماسک در خبرها اشاره شده بود و او در پستی در صفحه‌ی شخصی‌اش در ایکس به آن واکنش نشان داده و گفته بود: من همه کار می‌کنم، واضح است که به آن ادامه می‌دهم

با وجود این مدارک و گزارش‌ها که ممکن است قراردادهای چندین میلیاردی اسپیس ایکس با دولت را به خطر بیاندازد ناسا طی بیانیه‌ای عنوان کرده که: تاکنون شواهدی دال بر این موضوع و عدم اجرای قوانینی که به استفاده نکردن مواد مخدر و الکل مربوط است توسط نیروی کار اسپیس‌ایکس پیدا نکرده است.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره‌ی اعتیاد ایلان ماسک چیست؟ لطفا دیدگاه خود را با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر