coinex
راهنمای خرید تکراتو

فراخوان فروش دیگنیتی و فیدلیتی با قیمت جدید ؛ متقاضیان نقره‌داغ شدند [+جزئیات]

بهمن موتور بالاخره فراخوان فروش دیگنیتی و فیدلیتی را صادر و به نوعی متقاضیان این دو خودرو را نقره‌داغ کرد. قیمت فیدلیتی و دیگنیتی به شدت افزایش یافته است.

بهمن موتور با ارسال بخشنامه‌ای جدید، فراخوان فروش دیگنیتی و فیدلیتی را با قیمت‌های جدید اعلام کرد. در این بخشنامه می‌بینیم که قیمت دیگنیتی و فیدلیتی این شرکت به شدت افزایش یافته و متقاضیان نیز می‌بایست قیمت جدید را به حساب فروشنده بپردازند.

با توجه به لیست قیمت دو مدل فیدلیتی و 2 مدل دیگنیتی، عملاً می‌شود گفت که بهمن موتور رده قیمتی کراس‌اوورهای خود را افزایش داده و این افزایش قیمت، قطعاً بر روی بازار آزاد نیر تأثیرگذار خواهد بود. حال باید دید که شورای رقابت به عنوان تنها مسئول قیمت‌گذاری خودرو در ایران، نسبت به قیمت جدید محصولات بهمن موتور چه واکنشی نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: تعلیق سامانه یکپارچه با افزایش فروش خودرو توسط خودروسازان

فراخوان فروش دیگنیتی و فیدلیتی با قیمت جدید

در بخشنامه فروش جدید بهمن موتور، قیمت دو کراس‌اوور دیگنیتی و فیدلیتی به شدت افزایش یافته است. این فراخوان پس از مدتها کش‌وقوس صادر شده و می‌شود گفت که علت تأخیر آن، افزایش قیمت خودرو بوده است.

فراخوان فروش دیگنیتی و فیدلیتی با قیمت جدید

در بخشنامه جدید، قیمت فیدلیتی پرایم 5نفره با 208 میلیون تومان افزایش به 1 میلیاردو 331 میلیون تومان، قیمت فیدلیتی پرایم 7نفره با افزایش 187 میلیون تومانی 1 میلیاردو 335 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده، قیمت دیگنیتی پرایم با افزایش 216 میلیون تومانی به 1 میلیاردو 465 میلیون و قیمت دیگنیتی پرستیژ نیز با افزایش 252 میلیونی به 1 میلیاردو 694 میلیون رسیده است.

می‌بینید که کمترین افزایش در این لیست جدید 187 میلیون تومان و بیشترین قیمت نیز که متعلق به دیگنیتی پرستیژ است، 252 میلیون تومان افزایش یافته‌اند.

نام خودرو قیمت قدیم قیمت جدید میزان افزایش قیمت
فیدلیتی پرایم ۵نفره ۱,۱۲۳,۰۰۰,۰۰۰ ۱,۳۳۱,۰۰۰,۰۰۰ ۲۰۸,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی پرایم ۷نفره ۱,۱۴۸,۰۰۰,۰۰۰ ۱,۳۳۵,۳۰۰,۰۰۰ ۱۸۷,۰۰۰,۰۰۰
دیگنیتی پرایم ۱,۲۴۹,۰۰۰,۰۰۰ ۱,۴۶۵,۰۰۰,۰۰۰ ۲۱۶,۰۰۰,۰۰۰
دیگنیتی پرستیژ ۱,۴۴۲,۰۰۰,۰۰۰ ۱,۶۹۴,۰۰۰,۰۰۰ ۲۵۲,۰۰۰,۰۰۰

طولانی شدن روند صدور فراخوان‌های این شرکت از قبل هم نشان می‌داد که احتمالاً افزایش قیمت را برای این محصولات خواهیم داشت و حالا این اتفاق رقم خورده است. بهمن موتور برای تامین ارز با وزارت صمت چالش‎هایی داشت و قبل‌تر هم مسئولین این شرکت عنوان کرده بودند که با این وضعیت نمی‌توانند تولید را به تقاضا برسانند. صدور این بخشنامه‌ها نشان می‌دهد سازمان حمایت هم قیمت‌های جدید را تایید کرده است و حالا باید دید واکنش شورای رقابت که در جایگاه ناظر بر قیمت‌گذاری ایستاده است به این قیمت‌ها چه خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره افزایش قیمت شدید محصولات بهمن موتور در طرح‌های فروش چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر