;
coinex

یک عکاس ایرانی برنده پنجاه و نهمین دوره مسابقه عکاسی حیات وحش 2023 شد

نیما ساریخانی عکاس ایرانی برنده پنجاه و نهمین دوره مسابقه عکاسی حیات وحش 2023 شد و توانست نظر 75 هزار نفر رای دهنده را به خود جلب کند.

نیما ساریخانی یک عکاس تازه کار ایرانی، بریتانیایی موفق شد برنده پنجاه و نهمین دوره مسابقه عکاسی حیات وحش 2023 شود. این مسابقه با حضور 75 هزار رای دهنده برگذار شد.

بیشتر بخوانید: فضانورد روسی رکورد زندگی در فضا را شکست

او با ثبت تصویری از یک خرس قطبی کم سن و سال که برروی یخ های مجمع الجزایر سوالبارد در شمالی ترین نقطه نروژ خوابیده توانست برنده این دوره از مسابقات عکاسی حیات وحش شود.

نیما ساریخانی برای ثبت این تصویر سه روز در جستجوی خرس های قطبی در شمالی ترین نقطه نروژ سپری کرد و در نهایت توانست تصویر این خرس قطبی را در میان مه غلیظ به ثبت برساند.

دکتر داگلاس گور، مدیر موزه تاریخ طبیعی لندن درخصوص ویژگی های این تصویر گفت: «تصویر نفس‌گیر و تکان‌دهنده ساریخانی به ما امکان می‌دهد زیبایی و شکنندگی سیاره خود را مشاهده کنیم.»

دکتر داگلاس گور ادامه داد: «تصویر قابل تامل او یادآور پیوند یکپارچه بین یک حیوان و زیستگاهش است و همچون نمایشی تصویری از مضرات تغییرات اقلیمی و از دست دادن محیط زیست عمل می کند.»

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی برنده شدن عکاس ایرانی در پنجاه و نهمین دوره مسابقه عکاسی حیات وحش 2023 چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر