;
coinex

چت‌بات بارد (Bard) به جمینای (Gemini) تغییر نام داد

در اقدامی گوگل نام چت‌بات بارد (Bard) را رسما به جمینای (Gemini) تغییر داد؛ همچنین اپلیکیشن اختصاصی آن را برای اندروید منتشر کرد.

گوگل بزرگترین موتور جستجوگر جهان، یکی از جامع‌ترین و توانمندترین نسخه‌های مدل زبانی خود را در دسترس تمامی کاربران قرار داده

بیشتر بخوانید:  جمینای پرو در بارد تولید تصویر رایگان با هوش مصنوعی و پشتیبانی از چند زبان را اضافه می‌کند

برای استفاده از چت‌بات گوگل کافی‌ست به آدرس اینترنتی جمینای مراجعه کرده و به راحتی از آن استفاده کنید. علاوه بر این می‌توانید نسخه اپلیکیشن آن را از گوگل پلی دریافت کنید. نکته جالب اینکه پس از نصب می‌توانید جمینای را به جای گوگل اسیستنت به عنوان دستیار گوشی خود قرار دهید.

سیسی هسیائو مدیرعامل جمینای در این خصوص گفت: تصور می‌کنم این اقدام یک گام بزرگ در جهت ساخت یک دستیار مبتنی بر هوش مصنوعی است که می‌تواند مکالمه‌ای چندوجهی و مفید از همیشه را ارائه کند.

هرچند که هنوز خبری از نسخه IOS آن نیست اما می‌توان از طریق اپ گوگل از تمامی ویژگی‌هایی هوش مصنوعی آن استفاده کرد.

در حال حاضر تنها نام آن از بارد به جمینای تغییر کرده و کاربران هنوز از نسخه جمینای پرو با همان ویژگی‌های استاندارد آن استفاده می‌کنند. با اینحال نکته‌ای که باید مد نظر داشته باشید این است که برای داشتن جمینای اولترا باید برای خرید اشتراک جمینای ادونس (Gemini Advanced) ثبت نام کرده و آن را که  Google One AI Premium  نامگذاری شده به مبلغ 20 دلار بخرید. با این خرید 2 ترابایت فضای ذخیره‌سازی گوگل درایو و قابلیت‌های اشتراک گوگل وان را به دست خواهید آورد. بعلاوه اینکه امکان خرید اشتراک ماهانه آن به شکل جداگانه به قیمت 20 دلار وجود دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تغییر نام چت‌بات بارد به جمینای چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر