coinex
راهنمای خرید تکراتو

قابلیت Circle To Search به گوشی‌های پیکسل 8 و پیکسل 8 پرو خواهد آمد

قابلیت Circle To Search که برای اولین بار با گوشی‌های گلکسی S24 معرفی شد، به‌زودی برای پیکسل 8 و پیکسل 8 پرو عرضه خواهد شد.

در واقع، ویژگی Circle To Search یکی از ویژگی‌های جالب هوش مصنوعی سری گلکسی S24 بود که توانست توجه‌ها را به خود جلب کند. گوگل از قبل تأیید کرده بود که این قابلیت در به‌روزرسانی ماه ژانویه برای پیکسل‌ها عرضه خواهد شد.

حال گوگل افزوده شدن این ویژگی را به پرچم‌دارانش از طریق یک پست در وب‌سایت رسمی کمپانی تأیید کرده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


قابلیت Circle To Search به گوشی‌های پیکسل 8 و پیکسل 8 پرو خواهد آمد

گوگل اعلام کرده است که قابلیت Circle To Search به زودی برای سری Pixel 8 در تمامی مناطق عرضه می‌شود. چندین کاربر در ردیت که گوشی پیکسل 8 یا 8 پرو داشته‌اند نیز تأیید کرده‌اند که این ویژگی را دریافت کرده‌اند و برخی دیگر گفته‌اند این قابلیت روی گوشی‌هایشان فعال نشده است.

البته به نظر می‌رسد زمانی که کاربران سری پیکسل 8 این قابلیت را روی‌ گوشی‌هایشان دریافت می‌کنند، هیچ نوتیف یا اطلاعیه‌ای نمی‌گیرند که متوجه شوند این ویژگی برایشان فعال شده است.

برای فهمیدن این موضوع، کاربران می‌بایست دکمه home یا navigation bar را نگه دارند و اگر این قابلیت برایشان فعال شده باشد، می‌توانند دور عناصری که در صفحه گوشی نشان داده می‌شود، دایره بکشند، آن را هایلایت یا برجسته کنند و در گوگل اطلاعات بیشتری در خصوص آن دریافت کنند.

قابلیت هوش مصنوعی Circle To Search به گوشی‌های پیکسل 8 و پیکسل 8 پرو خواهد آمد

گوگل در پست وبلاگ خود اعلام کرده می‌توان از این ویژگی برای مقایسه رستوران‌ها نیز استفاده کرد؛ بدین صورت که نام یکی از آنها را هایلایت کرده و نام رستوران دیگر را تایپ کرد.

اگر بخواهیم واقع‌بینانه به این ویژگی جدید Circle To Search گوگل نگاه کنیم، می‌توان گفت که در واقع همان گوگل لنز است ولی کار را بسیار راحت‌تر از گذشته می‌کند چرا که دیگر نیاز به ذخیره تصویر در گوشی و بردن آن به برنامه لنز نیست و می‌توان خیلی سریع‌تر به آن دسترسی پیدا کرد.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر