coinex
راهنمای خرید تکراتو

اپل ابزار تولید تصویر با هوش مصنوعی به نام MGIE را منتشر کرد

اپل در اقدامی جدید مدلی از هوش مصنوعی به نام MGIE تولید کرده که قادر است تصاویر را ویرایش کند. البته این مدل هنوز به صورت رسمی عرضه نشده است.

مدل هوش مصنوعی ویرایش تصویر اپل وارد میدان شده است، هرچند تا یک محصول نهایی قابل عرضه فاصله زیادی دارد. MGIE، مخفف ویرایش تصویر با هدایت مدل‌های زبان بزرگ چندوجهی است که در حال حاضر در GitHub در دسترس قرار گرفته همچنین یک مقاله پروژه PDF برای آشنایی با دستورالعمل‌ها نیز ارائه شده.

بیشتر بخوانید: واتساپ در ماه آینده برنامه خود را برای پشتیبانی از چت‌های شخص ثالث اعلام می‌کند

این مدل از دستورالعمل های متنی برای تغییر و ویرایش تصاویر استفاده می‌کند که قادر است کارهای ساده ویرایش تصویر مانند افزایش کنتراست یا روشنایی و تغییر تعادل رنگ سفید را انجام دهد. همچنین می‌تواند با افزودن شکل سبزیجات، دستورات پیچیده‌تری را – مانند سالم‌تر کردن این پیتزا – تفسیر کند.

این مدل قادر است تصاویر را چند قسمت کرده و سایز آنها را تغییر دهد حاشیه‌های تصویر را به‌طور خودکار پر کند، موها، چشم‌ها و لباس‌های سوژه را تغییر دهد و اشیا را حذف کند.

MGIE تنها اولین قدم در سفر مولد هوش مصنوعی اپل است که به احتمال زیاد در هیچ یک از دستگاه‌های فعلی اپل وجود ندارد اما احتمالا به زودی ارائه شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران درباره‌ی هوش مصنوعی اپل چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر