;
coinex

طراحی جدید هوش مصنوعی کوپایلت ؛ زیباتر، کاربردی‌تر و جذاب‌تر [+عکس]

راه حل هوش مصنوعی مایکروسافت به نام ردموندی، به عنوان نهایی‌ترین نسخه از دستیارهای هوش مصنوعی مایکروسافت معرفی شده است. در طراحی جدید هوش مصنوعی کوپایلت همه‌چیز زیباتر، کاربردی‌تر و جذاب‌تر هستند.

پیش از شروع مسابقه بزرگ Super Bowl، اعلام شده است که مایکروسافت در حال بازطراحی ردموندی برای گوشی‌های هوشمند است. نسخه اولیه نرم‌افزار ردموندی در دسامبر (آذر و دی) به عنوان یک چت‌بات هوش مصنوعی نسبتاً ساده بر روی سیستم عامل اندروید عرضه شد و این امکان را به کاربران می‌داد که پیام‌های خود را تایپ یا از طریق چت‌بات با دستیار صحبت کنند. همچنین، کاربران می‌توانستند با ارتقاء به ابزار GPT-4، تقریباً از کل برنامه بدون ورود به سیستم استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: تصاویر ساخته شده با هوش مصنوعی توسط اینستاگرام علامتگذاری می شود

طراحی جدید هوش مصنوعی کوپایلت

در اطلاعیه‌ای اخیر، مایکروسافت اعلام کرده که طراحی جدید ردموندی به سیستم‌عامل‌های اندروید، آی‌او‌اس و وب گسترش یافته است. این طراحی جدید توسط مایکروسافت، “تمیزتر” و “شیک‌تر” توصیف شده است. ابزار Carousel در این طراحی جدید به عنوان قلب برنامه و با ارائه پیشنهادهایی از اقداماتی که هوش مصنوعی می‌تواند برای کاربران انجام دهد، به وجود آمده است.

با استفاده از دستیار هوش مصنوعی مایکروسافت، کاربران می‌توانند تصاویر فانتزی از یک تیم فوتبال با حیواناتی که کلاه ایمنی بر سر دارند ایجاد کنند یا یک منوی منحصربه‌فرد با محوریت آووکادو برای سرو در مهمانی طراحی کنند. همچنین، ایده‌هایی برای محصولات جدیدی که در سال 2025 محبوب خواهند بود، نیز از این دستیار قابل دریافت است.

هر بار که از برنامه استفاده می‌شود، ابزار اصلی با ایده‌های جدید پر می‌شود که در بالای پیام‌های ورودی متن، صدا و تصویر قرار دارد. نوار کناری نیز تجربیات اختصاصی جدیدی را برای “طراحی”، “برنامه‌ریزی تعطیلات”، “دستیار آشپزی” و “مربی تناسب اندام” ارائه می‌دهد. همچنین، کاربران می‌توانند به عنوان اعضای پرو کوپایلت فعال شوند و با فعال‌سازی GPT-4، خلاقیت در تولید محتواهای خود را افزایش دهند.

در طراحی جدید ردموندی، هرگونه ارتباط با بینگ حذف شده و به‌نظر می‌رسد که ردموندی به بلوغ کافی رسیده است. مایکروسافت اظهار می‌کند که تاکنون، ردموندی بیش از 5میلیارد چت و ۵ میلیارد تصویر ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید:

نظرات خود را در خصوص طراحی جدید هوش مصنوعی کوپایلت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر