coinex
راهنمای خرید تکراتو

طراحی لوگو با هوش مصنوعی ؛ معرفی بهترین سایت‌ها و ابزارهای ساخت لوگو

در سایت‌ها و ابزارهای طراحی لوگو با هوش مصنوعی می‌توانید طی یک فرایند سریع و راحت، برای برندتان یک لوگوی حرفه‌ای با ویژگی‌های دلخواه طراحی کنید.

امروزه با توجه به پیشرفت‌های چشمگیر هوش مصنوعی، برای طراحی یک لوگوی حرفه‌ای نیاز ندارید که یک طراح گرافیک باشید. لوگوسازهای هوش مصنوعی می‌توانند از تکنولوژی هوش مصنوعی پیشرفته برای ایجاد لوگوهایی با سبک‌ها، قالب‌ها و ویژگی‌های مختلف استفاده کنند. ما هم در این مطلب شما را با بهترین سایت‌های این حوزه آشنا می‌کنیم تا برای طراحی لوگو با هوش مصنوعی بهترین انتخاب را داشته باشید.

بیشتر سایت‌ها و ابزارهای معرفی شده در این مطلب، یک دوره رایگان آزمایشی هم دارند که می‌توانید قبل از تصمیم‌گیری نهایی برای استفاده از خدمات آنها، از این دوره استفاده کنید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


طراحی لوگو با هوش مصنوعی

لوگوساز هوش مصنوعی یک ابزار آنلاین است که با استفاده از آن می‌توانید با کمک هوش مصنوعی برای کسب و کار یا برند خودتان، لوگو طراحی کنید. این ابزارها با استفاده از تکنولوژی یادگیری ماشین، الگوها، رنگ‌ها، اشکال و کلمات پرکاربرد در لوگوها را شناسایی کرده و با ترکیب آنها، لوگویی ایجاد می‌کنند که با شرایط مورد نظر شما همخوانی داشته باشد.

طراحی لوگو با هوش مصنوعی
طراحی لوگو با هوش مصنوعی

معمولاً بیشتر ابزارهای مورد استفاده برای ساخت لوگو با هوش مصنوعی اول از همه نام برند مورد نظر را از شما می‌پرسند. سپس از شما می‌خواهند که فونت، رنگ‌ها، سبک و حس و حال کلی لوگوی مورد نظرتان را انتخاب کنید و بر اساس پارامترهای انتخابی شما، چند لوگو ایجاد می‌کنند که می‌توانید از آنها در اینترنت، برای چاپ و یا برای درج در فایل‌های مختلف استفاده کنید.

با توجه به این نکات، در ادامه مطلب فهرست بهترین ابزارهای ساخت لوگو با هوش مصنوعی را با هم مرور می‌کنیم.

Looka Logo Maker

قابلیت‌های کلیدی:

  • تولید بیش از 75 لوگوی مختلف در یک مرحله
  • چندین طرح رنگی با صدها گزینه و انتخاب مختلف
  • بیش از 300 فونت مختلف با سبک‌های متنوع از جمله دست نویس و غیره
  • امکان ذخیره لوگوهای قبلی
  • بارگذاری لوگو برای ویرایش آن و ایجاد یک پکیج برای برند

طراحی لوگو با هوش مصنوعی

Looka یکی از ابزارهای ساخت لوگو با هوش مصنوعی است که فرایند ساخت لوگو را با پرسیدن سوالاتی درباره صنعتی که در آن مشغول هستید شروع می‌کند و بعد چند سبک لوگوی پرکاربرد در صنعت مورد نظرتان را در اختیار شما قرار می‌دهد. می‌توانید به لوگوی خودتان یک شعار اضافه کنید و پس از تکمیل ساخت لوگو، به صورت نامحدود آن را ویرایش کنید. لوکا از تکنولوژی یادگیری ماشینی و هوش مصنوعی استفاده می‌کند تا با ارایه توصیه‌های مدرن، به ارتقای کیفیت لوگوی برند شما کمک کند.

پس از تکمیل ساخت لوگو، Looka به شما برای طراحی کل پکیج گرافیکی کسب و کارتان کمک می‌کند از جمله کارت ویزیت و غیره.

این لوگوساز هوش مصنوعی چندکاره است و برای طراحی بنر شبکه‌های اجتماعی، امضای ایمیل، بروشور و غیره به شما کمک می‌کند.

قیمت: رایگان، شروع قیمت طرح غیررایگان از 20 دلار (یک بار پرداخت)

بیشتر بخوانید:

بهترین سایت های هوش مصنوعی

بهترین سایت‌های هوش مصنوعی برای گرافیست ها

DesignEVO

قابلیت‌های کلیدی:

  • بیش از 10000 الگوی آماده
  • میلیون‌ها آیکن رایگان برای اضافه کردن به لوگوها
  • بیش از صد نوع فونت مختلف
  • طرح‌های رنگی قابل ویرایش
  • امکان دانلود فایل‌های باکیفیت با فرمت‌هایی مثل SVG و PDF
طراحی لوگو با هوش مصنوعی
لوگوساز هوش مصنوعی

DesignEVO سایتی برای ساخت لوگو با هوش مصنوعی است که نسبت به سایر ابزارهای معرفی شده در این مطلب، وسیع‌ترین منبع آیتم‌های قابل استفاده برای ساخت لوگو را دارد. در ابتدا یک لوگوی اولیه در اختیار شما قرار می‌گیرد که می‌توانید آن را ویرایش کرده و رنگ‌ها، فونت‌ها و آیکن‌های مورد نظرتان را به آن اضافه کنید. DesignEVO با استفاده از هوش مصنوعی به شما برای انتخاب مناسب‌ترین الگوها بر اساس سبک و برندینگ کسب و کارتان کمک می‌کند. ویرایش لوگو با این سایت بسیار آسان است. پس از تکمیل طراحی لوگو می‌توانید آن را به صورت رایگان دانلود کنید یا با تهیه نسخه غیررایگان، آپدیت مادام العمر، امکان دانلود نسخه باکیفیت فایل، فایل‌های فونت و غیره را پیدا کنید.

اگر برای انتخاب لوگو دچار تردید شدید و نتوانستید لوگوی مورد نظرتان را انتخاب کنید، DesignEVO به شما برای رفع نیازهایتان در زمینه لوگوسازی کمک می‌کند. این مولد، صدها ایده به شما می‌دهد تا بهترین لوگو را برای برندتان طراحی کنید.

قیمت: رایگان، قیمت طرح غیررایگان از 49.99 دلار شروع می‌شود (یک بار پرداخت)

Wix Logo Maker

قابلیت‌های کلیدی:

  • بیش از 40 ترکیب رنگی
  • صدها فونت مختلف
  • امکان انتخاب بین 100 آیکن تک رنگ و تمام رنگی
  • افزودن و شخصی سازی اشکال هندسی به لوگو
  • بارگذاری آیتم‌های قبلاً طراحی شده به مولد لوگو

طراحی لوگو با هوش مصنوعی

Wix Logo Generator عضو خانواده محصولات Wix است که علاوه بر ساختن سایت با هوش مصنوعی، مجموعه ابزارهای متنوع دیگری هم برای پررنگ‌تر کردن حضور شما در فضای آنلاین دارد. لوگوساز هوش مصنوعی Wix انعطاف پذیرترین ابزار طراحی لوگو با هوش مصنوعی در این فهرست است که با استفاده از آن می‌توانید پس از ساخته شدن لوگوی خودتان با هوش مصنوعی، به آن ادیت‌های قوی اضافه کنید.

پس از ساختن لوگوی اصلی، می‌توانید چند لوگوی دیگر ایجاد کنید، تم دانلود کنید یا آنها را در Wix Brand Studio ادغام کنید. لوگوی شما با 8 قالب مختلف در اختیارتان قرار می‌گیرد از جمله نسخه تمام رنگی و سیاه و سفید. می‌توانید نسخه SVG لوگوی خودتان را هم دریافت و از آن در نرم‌افزارهایی مثل Gimp و ایلاستریتور استفاده کنید.

برای خلاف خیلی از ابزارها و سایت‌های معرفی شده در این مطلب برای طراحی لوگو با هوش مصنوعی ، در این ابزار امکان کشیدن و رها کردن عناصر مختلف و تنظیم دقیق اجزای لوگو را دارید.

اگر به دنبال سایتی هستید که علاوه بر طراحی لوگو امکاناتی مثل طراحی سایت را هم در اختیار شما قرار داده و در آن بتوانید لوگوی خودتان را کاملاً شخصی سازی کنید، امتحان کردن ساخت لوگو با سایت هوش مصنوعی Wix به شما توصیه می‌شود.

قیمت: رایگان

بیشتر بخوانید:

تماشا کنید: تصاویر هوش مصنوعی از استادیوم‌هایی با طرح هخامنشی و معماری تخت جمشید

آموزش نحوه استفاده از ChatGPT

Tailor Brands Logo Maker

قابلیت‌های کلیدی:

  • طراحی آسان لوگو با صدها تم رنگی، آیکن و طرح آماده
  • تولید بیش از 10 گزینه مختلف بر اساس تنظیمات انتخابی شما
  • قابلیت دانلود نسخه PNG و JPG لوگو با زمینه سفید یا شفاف
  • امکان ذخیره ترکیبات لوگو و دانلود نمونه رایگان
  • طراحی کارت ویزیت، کتاب برندسازی و غیره
طراحی لوگو با هوش مصنوعی
سایت طراحی لوگو با هوش مصنوعی رایگان

Tailor Brands یک پلتفرم کامل با مجموعه امکاناتی برای مشاغل است که یک سایت ساخت لوگو با هوش مصنوعی هم محسوب می‌شود. قسمت طراحی لوگو با هوش مصنوعی این سایت طراحی قابل درک و واضحی دارد که به ساختن لوگو کمک زیادی می‌کند. کتابخانه فونت‌ها، آیکن‌ها، رنگ‌ها و سبک‌های مختلف Tailor Brands گزینه‌های بی شماری را برای تکمیل لوگو در اختیارتان قرار می‌دهد.

پس از ساخت لوگو، این پلتفرم برای سایر طراحی‌های مربوط به کسب و کارتان هم به شما کمک می‌کند. در مجموع، Tailor Brands بهترین مکان برای شروع ساختن گرافیک‌های مختلف برندتان است.

پرسشنامه Tailor Brands نسبت به سایر ابزارهای معرفی شده در این مطلب کامل‌تر است و همه جزئیات طراحی لوگو را از شما می‌پرسد. اگر به دنبال یک منبع واحد برای رفع نیازهای طراحی کسب و کارتان هستید، می‌توانید از Tailor Brands استفاده کنید که به شما برای ساختن لوگو، طراحی سایت، بروشور، کارت ویزیت و غیره کمک می‌کند.

قیمت: رایگان، شروع قیمت طرح غیررایگان از 12.99 دلار در ماه

LogoAI

قابلیت‌های کلیدی:

  • بیش از 50 نوع فونت مختلف از جمله فونت‌های گوگل
  • امکان بارگذاری فونت دلخواه برای استفاده از آن در لوگو
  • هفت طرح رنگی مختلف و ابزار انتخاب رنگ
  • ساخت لوگو با فرمت‌های مختلف از جمله PNG، SVG و PDF
  • دانلود نسخه ویدیویی و گیف لوگو

طراحی لوگو با هوش مصنوعی

logoAI یک سایت ساخت لوگو با هوش مصنوعی با رابط کاربری ساده است. در رابط کاربری این سایت هم امکان طراحی به سبک درگ اند دراپ وجود دارد اما یکسری محدودیت در آن مشاهده می‌شود از جمله اینکه برخی سبک‌ها، تم رنگی محدودتری دارند. البته LogoAI هم مزایای خاص خود را دارد از جمله امکان ساختن نسخه متحرک لوگو؛ امکان ویرایش همه جنبه‌های لوگو و امکان استفاده از رنگ‌ها و سایه‌های رنگی مختلف.

LogoAI قابلیت‌های زیادی برای ویرایش متن درون لوگو دارد و می‌توانید شکل و نوع متن را انتخاب کرده یا از فونت گوگل دلخواهتان در این ابزار استفاده کنید.

برای کاربرانی که به دنبال یک لوگوساز هوش مصنوعی مجهز به ابزارهایی برای ویرایش کامل لوگو هستند، LogoAI بهترین سایت طراحی لوگو با هوش مصنوعی است. این سایت با داشتن مجموعه‌ای وسیع از قابلیت‌های تنظیم و شخصی سازی و کتابخانه‌ای از آیکن‌ها، طراحی لوگو را برای شما بسیار آسان می‌کند.

قیمت: رایگان، شروع قیمت طرح غیررایگان از 29 دلار (یک بار پرداخت)

بیشتر بخوانید:

تماشا کنید: تصاویر هوش مصنوعی از زنان کشورهای مختلف جهان

تشخیص نوع تومور مغزی با هوش مصنوعی در عرض 20 دقیقه!

Designs.AI

قابلیت‌های کلیدی:

  • بیشتر از 10 هزار آیکن
  • توصیه‌های هوشمند برای ترکیب فونت، رنگ و سبک‌های مختلف
  • هشت دسته بندی سبک، بیش از 20 پالت رنگی و بیش از 60 سبک آیکن
  • ابزارهای Undo/Redo، چیدمان، تبدیل افقی و عمودی و غیره
  • امکان تغییر فاصله حروف، اندازه فونت، محل نام یا شعار کسب و کارتان

طراحی لوگو با هوش مصنوعی

Designs.AI یک استودیوی طراحی کامل با ابزارهای مختلف هوش مصنوعی برای تولید متن، ویدیو و لوگو است. اگر به دنبال ساخت لوگو با سایت هوش مصنوعی هستید، می‌توانید از Designs.AI برای ایجاد لوگوهای مختلف بر اساس صنعت و برندتان استفاده کنید. پس از ساخته شدن لوگو، می‌توانید آن را به روش‌های مختلف سفارشی سازی کنید از جمله تغییر پس زمینه، انتخاب آیکن از کتابخانه وسیع آیکن‌های این ابزار، انتخاب فونت‌های گوگل و غیره.

پس از تکمیل طراحی لوگو، می‌توانید آن را با فرمت‌های SVG، PNG، JPG و PDF دانلود کنید. با خرید اشتراک ماهیانه در این سایت می‌توانید انواع محتوا را برای برندسازی تولید کنید.

Designs.AI یک ابزار رایگان بسیار قوی برای دنبال کردن رنگ‌های مورد استفاده در لوگوی خودتان است تا از آنها برای سایر قسمت‌ها استفاده کنید. می‌توانید هر تعداد رنگ دلخواه را اضافه کنید و کد هگزای آنها را دریافت و در این پلتفرم یا بیرون از آن استفاده کنید. همچنین امکان ایجاد پلت‌های رنگی و فونت‌های نامحدود را پس از ارتقای پکیج خواهید داشت.

برای اینکه همه طراحی‌های گرافیکی شما در یک محل قرار داشته باشند، می‌توانید از این سایت ساخت لوگو با هوش مصنوعی استفاده کنید که برندسازی را برای شما بسیار آسان می‌کند.

قیمت: رایگان، طرح غیر رایگان از 29 دلار در ماه شروع می‌شود.

Hatchful Logo Maker

قابلیت‌های کلیدی:

  • ادغام شده با Google Fonts
  • صدها رنگ و فونت مختلف
  • امکان ایجاد طراحی‌های رایگان برای شبکه‌های اجتماعی با استفاده از لوگوی ساخته شده

طراحی لوگو با هوش مصنوعی

Hatchful از Shopify یک سایت ساخت لوگو با هوش مصنوعی به صورت کاملاً رایگان است و به همین دلیل، جزء ساده‌ترین ابزارهای معرفی شده در این مطلب محسوب می‌شود. بر خلاف سایر ابزارهای طراحی لوگو با هوش مصنوعی که در این مطلب به شما معرفی کردیم، با استفاده از این ابزار امکان انتخاب رنگ، بارگذاری لوگو و فونت را ندارید. اما این ابزار هم از هوش مصنوعی استفاده می‌کند تا ترکیبات مختلف را برای رنگ و لوگو ایجاد کند. رابط کاربری این سایت بسیار ساده و قابل درک است.

در این ابزار امکان ویرایش نام و شعار برندتان، تغییر فونت و انتخاب رنگ از پالت‌های رنگی تولید شده را دارید. برای طراحی ساده‌ترین لوگوها، Hatchful می‌تواند انتخاب خوبی باشد. پس از تکمیل طراحی، از طریق ایمیل یک پوشه حاوی لوگویی با ابعاد و رزولوشن مناسب برای شبکه‌های اجتماعی دریافت می‌کنید. همچنین به بنر ساخته شده بر اساس لوگو و امکان ویرایش لوگو هم دسترسی خواهید داشت.

اگر قصد دارید طراحی بنر، عکس پروفایل و آیتم‌های مختلف دیگر را برای صفحات اجتماعی خودتان انجام دهید، از Hatchful کنید. این پلتفرم طراحی لوگو با هوش مصنوعی ، پس از طراحی لوگو همه این فایل‌ها را برای شما تولید می‌کند تا به شما برای صرفه جویی در وقت کمک کند.

قیمت: رایگان

بیشتر بخوانید:

سند هوش مصنوعی کشور در انتظار تایید مرکز ملی فضای مجازی است

تماشا کنید: بازسازی نحوه صحبت‌کردن مردم با زبان‌های باستانی توسط هوش مصنوعی

Logomaster.ai

قابلیت‌های کلیدی:

  • بیش از صد الگوی طراحی لوگو
  • بیش از صد آیکن قابل انتخاب
  • بیش از 15 پالت رنگی آماده
  • 6 گروه فونت، با بیشتر از 100 فونت
  • امکان اضافه کردن تزئیناتی مثل قاب، حاشیه، الگو و خطوط تزئینی

طراحی لوگو با هوش مصنوعی

Logomaster.ai یکی از بهترین گزینه‌ها برای طراحی لوگو با هوش مصنوعی است که به شما کمک می‌کند تنها ظرف 5 دقیقه، یک لوگوی حرفه‌ای بسازید. این فرایند با یک پرسشنامه ساده شروع می‌شود که در آن اطلاعاتی مثل صنعت فعالیت، شعار، نام کسب و کار و سبک لوگوی خودتان را مشخص می‌کنید.

در مرحله بعد، می‌توانید فونت‌ها، رنگ‌ها و آیکن‌های لوگو را انتخاب کنید تا هوش مصنوعی، با ترکیب عناصر انتخابی بهترین لوگو را برای شما طراحی کند Logomaster.ai یک رابط کاربری ساده هم برای ویرایش دارد که با استفاده از آن می‌توانید بدون استفاده از نرم افزار طراحی، لوگوی خودتان را به سرعت ویرایش کنید.

این پلتفرم هم با گوگل فونتز ادغام شده و می‌توانید در آن فونت‌های دلخواهتان را پیدا کنید و به یک مجموعه وسیع از تصاویر پس زمینه، اشکال و خطوط قابل درج در لوگو دسترسی خواهید داشت. پس از تکمیل طراحی، می‌توانید لوگوی خودتان را با رزولوشن بالا و در قالبی که در اینترنت قابل استفاده باشد دانلود کنید. همچنین بسته به پکیج انتخابی، نسخه‌های دیگر لوگو را هم دریافت خواهید کرد.

رابط کاربری Logomaster.ai با قابلیت درگ اند دراپ، مجموعه‌ای وسیع از ابزارهای ویرایش و لایه‌های مختلف، جزء بهترین‌های این فهرست و پر از ابزارهایی مختلف است. در این پلتفرم، تغییر رنگ‌ها، جابجایی لایه‌ها و کارهای مختلف دیگر به آسانی انجام می‌شوند.

اگر به دنبال ساخت لوگو با سایت هوش مصنوعی هستید که امکانات زیادی برای ویرایش لوگو طبق نیاز و سلیقه خودتان در اختیارتان قرار دهد، Logomaster.ai می‌تواند برای شما بهترین انتخاب باشد.

قیمت: رایگان، شروع هزینه طرح غیررایگان از 54 دلار (یک بار پرداخت)

Logobean

قابلیت‌های کلیدی:

  • ادغام شده با Google Fonts
  • پنج طرح پلت رنگی مرکزی و بیشتر از 20 پلت رنگی
  • راهنمای تعاملی برای انتخاب سبک
  • امکان دانلود فایل‌های لوگو با قالب PNG و SVG
  • پورتفولیوی مدیریت لوگوی آنلاین که در آن کاربران یا تیم شما می‌توانند لوگوی شما و راهنمای برندتان را دانلود کنند.

طراحی لوگو با هوش مصنوعی

Logobean یک لوگوساز هوش مصنوعی آنلاین با رابط کاربری پیچیده اما قدرتمند است. رابط کاربری این ابزار، گزینه‌های مختلفی را برای ویرایش و تنظیم سبک اجزای مختلف لوگو در اختیارتان قرار می‌دهد. می‌توانید مثل سایر سایت‌های لوگوساز، آیکن، فونت و پلت رنگی را هم انتخاب کنید اما در Logobean کنترل‌های بیشتری هم در اختیار دارید. از جمله چرخاندن و وارونه کردن آیکن‌ها، تنظیم فاصله حروف، تنظیم اندازه فونت و چیدمان متن. می‌توانید با استفاده از ابزار انتخاب رنگ هم طیف‌های رنگی و سایه‌های مختلفی را انتخاب کنید.

در قسمت پیش نمایش می‌توانید پیش نمایشی از لوگوی خودتان را برای کاربردها و شرایط مختلف ببینید. از جمله برای پس زمینه تیره یا با رنگ روشن‌تر. یا می‌توانید بررسی کنید که لوگوی شما روی یک دفتریادداشت یا پاکت چطور به نظر می‌رسد.

برای اینکه هنگام طراحی لوگو بتوانید پیش نمایش آن را برای شرایط مختلف ببینید، Logobean می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. ابزارهای ویرایشی مختلف Logobean آن را تبدیل به یکی از بهترین سایت‌های ساخت لوگو برای تنظیم دقیق لوگو و مشاهده پیش نمایش آن در شرایط مختلف کرده‌اند.

قیمت: رایگان، شروع هزینه طرح غیررایگان از 29 دلار (یک بار پرداخت)

بیشتر بخوانید:

ویژگی‌ های هوش مصنوعی مولد موتور جستجوی گوگل

دستیار هوش مصنوعی جدید ماسک با نام چت بات گروک (grok) چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

Logo.com

قابلیت‌های کلیدی:

  • تولید تعداد نامحدودی لوگو بر اساس پاسخ‌های شما به سوالات
  • صدها تم و پالت رنگی
  • راحتی استفاده و داشتن کنترل‌ها و ابزارهای ساده برای طراحی لوگو
  • قابلیت ذخیره و به اشتراک گذاشتن نسخه‌های مختلف لوگو برای استفاده و دانلود در آینده

طراحی لوگو با هوش مصنوعی

پلتفرم Logo.com شامل منبعی عظیم از آیکن‌ها، فونت‌ها، رنگ‌ها و قالب‌های آماده است که به کاربران امکان می‌دهد لوگوی کسب و کارشان را بر اساس الزامات و سلیقه خودشان طراحی و تنظیم کنند. همچنین Logo.com مجهز به انواع امکانات و ابزارها برای تنظیم دقیق طراحی لوگو است. در این سایت می‌توانید طرح لوگوی خودتان را تنظیم کنید، رنگ‌ها را تغییر دهید، سبک فونت را اصلاح کنید و عناصر مختلف را به لوگوی خودتان اضافه یا از آن حذف کنید تا لوگویی طراحی کنید که کاملاً متناسب با برند شما باشد.

علاوه بر طراحی لوگو در Logo.com به خدمات دیگری هم دسترسی دارید. می‌توانید طراحی‌های مختلف کارت ویزیت و سایر طراحی‌های قابل استفاده برای برندتان را مشاهده کنید تا برند شما در پلتفرم‌های مختلف، یک هویت منسجم و یکپارچه داشته باشد.

نسخه رایگان Logo.com طراحی‌هایی را در اختیار شما قرار می‌دهد که می‌توانید آنها را به راحتی مشاهده کرده و به اشتراک بگذارید. می‌توانید نسخه‌های مختلف لوگو با رنگ‌ها و طراحی‌های مختلف را به همراه کدهای RGB و CMYK مشاهده کنید.

اگر به دنبال ساخت لوگو با سایت هوش مصنوعی هستید که  به شما برای ساختن یک لوگوی ساده کمک کند، این سایت می‌تواند انتخاب خیلی خوبی برای شما باشد.

قیمت: رایگان، شروع هزینه طرح غیررایگان از 10 دلار در ماه

جمع‌بندی

در این مطلب شما را با بهترین سایت‌های طراحی لوگو با هوش مصنوعی آشنا کردیم. قطعاً هر یک از این سایت‌ها مزایا و معایب خاص خود را دارند. به همین دلیل توصیه می‌کنیم که برای انتخاب بهترین سایت طراحی لوگو با هوش مصنوعی طبق اولویت‌ها و نیازهای خودتان، اول این پلتفرم‌ها را امتحان کنید و پس از استفاده از دوره آزمایشی یا رایگان برای انتخاب و خرید نهایی تصمیم بگیرید.

سوالات متداول

بهترین سایت طراحی لوگو با هوش مصنوعی کدام سایت است؟

Looka Logo Maker بهترین سایت برای ساختن لوگوی کسب و کار است. این سایت با استفاده از هوش مصنوعی ظرف چند ثانیه برای برند شما طراحی‌های منحصربه‌فردی تولید می‌کند.

بهترین سایت رایگان طراحی لوگو با هوش مصنوعی کدام سایت است؟

Wix Logo Generator بهترین سایت رایگان برای طراحی لوگو با هوش مصنوعی است که در آن به راحتی می‌توانید با شخصی‌سازی رنگ و فونت‌ها، یک لوگوی زیبا طراحی کنید.

چطور می‌توانیم با هوش مصنوعی لوگو تولید کنیم؟

برای این کار وارد سایتی مثل Looka شوید. سپس نام شرکت و صنعتی که در آن فعالیت دارید را وارد کرده و بعد سبک، رنگ و نمادهای مورد نظرتان را انتخاب کرده و لوگوهای تولید شده توسط هوش مصنوعی را شخصی‌سازی کنید. می‌توانید در ادیتور لوگوی این سایت هم اجزا و ویژگی‌های مختلف لوگوی خودتان را تغییر داده و در نهایت آن را ذخیره کنید.

بیشتر بخوانید:

منبع: elegantthemes

نظر شما درباره طراحی لوگو با هوش مصنوعی چیست؟ به نظر شما این گوشی ارزش خرید دارد؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر