;
coinex

اختلال در پیام رسان ایتا 21 بهمن 1402 ؛ [+اطلاعیه روابط عمومی ایتا]

اختلال در پیام رسان ایتا 21 بهمن 1402 منجر به نارضایتی کاربران شده است. در این خصوص روابط عمومی ایتا اطلاعیه‌ای صادر کرده است.

پیام رسان ایتا از چند وقت پیش مدام درگیر قطعی‌، کندی و اختلال بوده و بارها نیز از این پیام‌رسان ایرانی شکایت شده است. این اختلالات باعث می‌شود تا کاربر ایرانی نتوانند به این پلتفرم ایرانی اعتماد کنند و به سراغ دیگر پلتفرم‌ها برود.

از دقایقی پیش نیز اختلال در پیام رسان ایتا 21 بهمن 1402 صدای کاربران را درآورده است. این اختلال به قدری شدید است که امکان انجام هیچگونه فعالیتی در این پیام‌رسان وجود ندارد. در این خصوص روابط عمومی ایتا گفته است که اشکال فنی در برخی سرویس‌ها منجربه اختلال شده است.

بیشتر بخوانید: مدیرعامل پیام رسان سروش دستگیر شد [آپدیت خبر: با قرار وثیقه آزاد شد]

اختلال در پیام رسان ایتا 21 بهمن 1402

کاربران ایتا می‌گویند این پیام‌رسان بومی از ساعتی پیش دچار قطعی و اختلال شده و ارسال پیام از طریق آن ممکن نیست.

اینطور که پیداست کاربران هنگام مراجعه به این پیام‌رسان با پیغام «در حال اتصال» یا «Connecting» مواجه می‌شوند.

اختلال در پیام رسان ایتا 21 بهمن 1402

حسین قائمی، روابط عمومی ایتا با تایید اختلال و قطعی این پیام‌رسان در ویراستی نوشته است که دلیل این اختلال «اشکال فنی در برخی سرویس‌ها» است.

روابط عمومی ایتا وعده داده است که این اختلال ظرف مدت کوتاهی برطرف شود، هرچند سرویس‌دهی دوباره سروها نیازمند زمان بوده و تیم‌های فنی درحال تلاش هستند تا سرویس‌ها به حالت عادی برگردند.

پیام‌رسان ایتا در ماه‌های اخیر بارها دچار قطعی و اختلال شده است.

نظر کارشناسان درخصوص اختلالات پیام‌رسان ایتا

کارشناسان در مورد علت قطعی و بالا نیامدن پیام رسان ایتا در برخی مواقع می‌گویند این اختلالات به علت ترافیک بالای ناشی از هجوم کاربران به پیام‌رسان‌های داخلی نظیر ایتا در واکنش به قطعی واتساپ است.

فیلتر شدن شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌های خارجی به ویژه واتساپ باعث ایجاد مشکل برای کاربران شده است. اختلال و قطعی ایتا نیز می‌تواند در ادامه همین موضوع و در اثر فشار زیاد کاربران روی سرورهای داخلی باشد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درخصوص اختلالات پی در پی پیام رسان ایتا چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سلام
    حداقل وظیفه و انتظار از ایتا این هست که هر وقت مشکل پیش میاد یک پیامک برای کاربران بفرسته که مشکل فنی هست و کاربران ایتا ساعتها چل نشن پشت جمله: در حال اتصال

    پاسخ