;
coinex

گوگل نسخه پیشرفته هوش مصنوعی Gemini را عرضه کرد

پس از تغییر نام گوگل بارد به Gemini، حال غول فناوری جهان نسخه پیشرفته هوش مصنوعی Gemini را برای استدلالات پیشرفته‌تر نسبت به نسخه معمولی عرضه کرد.

دیروز، گوگل اعلام کرد که Bard را به Gemini تغییر نام داده است که دستیار دیجیتالی و چت بات جدید خود با هوش مصنوعی است. این دستیار قدرتمندتر از دستیار گوگل است و استدلال پیشرفته و پاسخ‌های عمیق تری ارائه می‌دهد. این شرکت همچنین از Gemini Advanced (که قبلاً Duet AI نام داشت) رونمایی کرد که حتی قدرتمندتر است اما رایگان نیست. هدف آن کاربرانی است که می‌خواهند بهره وری و کار خود را بهبود بخشند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


نسخه پیشرفته هوش مصنوعی Gemini برای استدلال پیشرفته تر و بهبود بهره وری است

Gemini Advanced مبتنی بر موتور Gemini Ultra 1.0 گوگل است. این پیشرفته‌ترین چت ربات مجهز به هوش مصنوعی است و توانایی بیشتری در انجام کارهایی مانند کدنویسی، کارهای خلاقانه، استدلال، درک دقیق دستورالعمل‌ها و انجام سایر کارهای بسیار پیچیده دارد. در حالی که Gemini برای همه رایگان است، Gemini Advanced فقط با یک مدل اشتراک پولی در دسترس است. با جابجایی از Gemini به Gemini Advanced از گوشه سمت چپ بالای صفحه می‌توان به آن دسترسی داشت. می‌توانید از Gemini Advanced برای بهبودها و پیشنهادات کدنویسی، جمع‌آوری خلاصه اسناد و ایمیل‌ها و دریافت ایده‌های جدید برای پروژه‌ها استفاده کنید.

Google Gemini Web

Gemini Advanced می‌تواند معلم شخصی شما شود، برای امتحانات شما در آزمون شرکت کند، دستورالعمل‌های گام به گام برای کارهای مختلف به شما بدهد، مکالمات پشت سر هم با شما داشته باشد، و حتی روش‌های مختلف کدنویسی را توضیح دهد. واضح است که Gemini Advanced برای کاربران حرفه ای ساخته شده است که خواهان کمک هوش مصنوعی برای بهبود بهره وری و کارهای خلاقانه خود هستند. گوگل گفت که Gemini Advanced در آینده قابلیت‌های چندوجهی را دریافت می‌کند که به شما امکان می‌دهد اسناد و تصاویر را آپلود کنید تا بتوانید آنها را عمیقاً تجزیه و تحلیل کنید یا زمینه را به سؤالات خود اضافه کنید.

به زودی در Gmail، Google Docs و Google Workspace ادغام خواهد شد.در حال حاضر، شما می‌توانید از طریق وب سایت به Gemini Advanced دسترسی داشته باشید و برای کاربران انگلیسی در 150 کشور در دسترس است. گوگل اعلام کرد که به زودی پشتیبانی از زبان‌های دیگر نیز ارائه خواهد شد. اگر می‌خواهید به Gemini Advanced دسترسی داشته باشید، باید در طرح اشتراک 2 ترابایتی Google One باشید که هزینه آن 19.99 دلار در ماه است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد نسخه پیشرفته هوش مصنوعی Gemini چیست؟ نظرات خود را با ما در میان گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: sammobile

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر