;
coinex

تصاویر و مشخصات فنی شیائومی پد 6S پرو لو رفت [+ زمان معرفی]

طبق گزارشات، شیائومی قصد دارد در این ماه رویدادی برگزار کند و گوشی شیائومی اولترا را برای بازار چین معرفی کند. انتظار می‌رود در این رویداد، شیائومی پد 6S پرو نیز معرفی شود.

هنوز مشخص نیست که این تبلت به سری Xiaomi Pad 6 متعلق است یا سری پد 7؛ اما با توجه به تصویری که اخیرا منتشر شده، به نظر می‌رسد این محصول شیائومی پد 6S پرو نام دارد. در ادامه به جزئیات و مشخصات فنی شیائومی پد 6S پرو که تاکنون لو رفته، می‌پردازیم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تصاویر و مشخصات فنی شیائومی پد 6S پرو لو رفت [+ زمان معرفی]

تصویر شیائومی Pad 6s Pro نشان می‌دهد که طراحی آن شبیه به دیگر سری Pad 6 است که شامل Pad 6، Pad 6 Pro، و Pad 6 Max می‌شود.

گزارش‌ها ادعا کرده‌اند که تبلت پد 6 اس پرو برای همکاری با خودروی آینده شیائومی یعنی SU7 طراحی شده است. با موجود بودن سیستم عامل HyperOS، انتظار می‌رود این دستگاه به راحتی و بدون مشکل به SU7 متصل شود.

با توجه به تصویری که از این تبلت لو رفته، شیائومی پد 6S پرو دارای یک نمایشگر 12.4 اینچی خواهد بود. طبق اطلاعات نشان داده شده، این نمایشگر یک پنل LCD با نرخ تازه‌سازی 144Hz خواهد بود.

تصاویر و مشخصات فنی شیائومی پد 6S پرو لو رفت [+ زمان معرفی]

انتظار می‌رود که این تبلت از تراشه‌ی اسنپدراگون 8 نسل 2 پشتیبانی کند. هر چند درباره باتری هنوز اطلاعاتی منتشر نشده، اما احتمالاً از شارژ سریع 120W پشتیبانی خواهد کرد.

از آنجایی که Pad 6S به سری Pad 6 تعلق دارد، احتمالاً این تبلت بسیاری از مشخصات پد 6 پرو و مکس را به ارث خواهد برد. بنابراین احتمالاً این محصول دارای یک سیستم دوربین دوگانه 50 مگاپیکسلی + 2 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین جلوی 20 مگاپیکسلی خواهد بود. احتمال دارد یک باتری 10,000mAh انرژی این دستگاه را تامین کند.

در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در مورد قیمت یا بازارهایی که ممکن است شیائومی Pad 6s Pro را دریافت کنند وجود ندارد. از نظر عرضه، به نظر می‌رسد که این تبلت در تاریخ 22 فوریه معرفی شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره این تبلت جدید شیائومی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر