;
coinex

مشخصات یک تبلت اقتصادی سامسونگ در گیک‌بنچ دیده شد

در شش ماه گذشته، سامسونگ تبلت‌های مختلفی را در رنج‌های قیمتی متفاوت معرفی کرده است. با این حال، اخیرا مشخصات یک تبلت اقتصادی سامسونگ در گیک‌بنچ مشاهده شده است.

سامسونگ هنوز فکر می‌کند لاین‌آپ تبلت‌هایش کامل نیست و علیرغم اینکه در این مدت از دستگاه‌های نسبتاً با قیمت مناسب مانند Galaxy Tab A9 تا تبلت‌های پرچم‌داری همچون Galaxy Tab S9 Ultra رونمایی کرده، به نظر می‌رسد که این شرکت کره‌ای در حال آماده‌سازی یک تبلت دیگر با قیمت مناسب است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات یک تبلت اقتصادی سامسونگ در گیک‌بنچ دیده شد

گلکسی تب A9 ارزان‌ترین تبلت این شرکت محسوب می‌شود، در حالی که Galaxy Tab A9+ اندکی بهتر بوده و دارای صفحه نمایش بزرگتر و روان‌تر است.

سری Galaxy Tab S9 FE را هم می‌توان تبلت‌های میان رده و نزدیک به پرچم‌دار این شرکت دانست. اما به نظر می‌رسد که سامسونگ می‌خواهد یک تبلت جدید معرفی کند که احتمالا جایگاه آن بین سری Galaxy Tab A9 و سری Galaxy Tab S9 FE است.

مشخصات یک تبلت اقتصادی سامسونگ در گیک‌بنچ دیده شد

این تبلت جدید با شماره مدل SM-P620 در پایگاه داده Geekbench مشاهده شده و برخی از مشخصات آن فاش شده است. تبلت اقتصادی و جدید سامسونگ 930 امتیاز را در آزمون عملکرد پردازنده تک‌هسته‌ای و 1,843 امتیاز را در آزمون عملکرد پردازنده چند‌هسته‌ای کسب کرده است.

ممکن است نام این تبلت گلکسی تب S9 لایت یا گلکسی تب S8 لایت باشد، اما تا زمانی که اطلاعات بیشتری در مورد این دستگاه فاش نشود، هیچ چیز قطعی نمی‌توان گفت.

با این حال، احتمالا تبلت Galaxy Tab S9 Lite یا Galaxy Tab S8 Lite، پردازنده Exynos 1280 داشته که یک تراشه 5 نانومتری مجهز به دو هسته CPU با عملکرد بالا و شش هسته CPU با صرفه‌جویی در برق است.

به نظر می‌رسد این تبلت دارای 4 گیگابایت رم و سیستم عامل اندروید 14 است. از آنجایی که Galaxy Tab S9 FE دارای یک پردازنده با چهار هسته CPU با عملکرد بالا بوده و Galaxy Tab A9+ دارای یک پردازنده نسل قدیمی با فرآیند ساخت 6 نانومتری و دو هسته CPU با عملکرد بالا است، تبلت آینده سامسونگ می‌تواند بین این دو مدل قرار بگیرد. با توجه به اینکه مشخصات این تبلت در گیک بنچ دیده شده، انتظار می‌رود که قبل از پایان امسال عرضه شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره تبلت اقتصادی سامسونگ چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: sammobile

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر