;
coinex

تاریخ معرفی مک بوک M3 و آیپدهای جدید اپل اعلام شد

طبق آخرین شایعات، اپل در حال کار بر روی مدل‌های جدید مک بوک و آیپد خود بوده و اخیرا نیز تاریخ معرفی مک بوک M3 و آیپدهای جدید فاش شده است.

انتظار می‌رود که شرکت اپل به زودی لپ تاپ MacBook Air با پردازنده M3 را همراه با آخرین نسخه‌های iPad Pro و iPad Air معرفی کند و یک افشاگری جدید تاریخ معرفی مک بوک M3 و آیپدهای جدید اپل را لو داده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تاریخ معرفی مک بوک M3 و آیپدهای جدید اپل اعلام شد

این گزارش از خبرنامه PowerOn مارک گورمن از بلومبرگ منتشر شده است. او ادعا کرده که احتمالا دستگاه‌های جدید اپل شامل آیپد ایر و آیپد پرو و مک بوک ایر با پردازنده M3 تا انتهای ماه آینده معرفی شوند. به عبارت دیگر، تبلت‌ها و لپتاپ در پایان ماه مارس رونمایی خواهند شد و این موضوع با افشاگری‌های قبلی انطباق دارد.

تاریخ معرفی مک بوک M3 و آیپدهای جدید اپل اعلام شد

اگر این گفته درست باشد، تا عرضه محصولات جدید اپل تنها دو ماه دیگر باقی مانده است. بر اساس آنچه تاکنون می‌دانیم، لپ تاپ MacBook Air احتمالا شامل دو مدل 13 اینچی و 15 اینچی می‌شود. این مدل‌ها از سری M3 جدید اپل (شامل M3، M3 Pro و M3 Max) پشتیبانی خواهند کرد.

از سوی دیگر، آیپد ایر جدید نیز برای اولین بار در دو اندازه عرضه خواهد شد. رندرهای مدل 12.9 اینچی آن اخیراً در تصاویر CAD ظاهر شده است. قرار است آیپد ایر به تراشه M2 ارتقا یابد.

شایعات می‌گویند که آیپد پرو اپل از صفحه نمایش OLED استفاده می‌کند و ممکن است در مدل‌های 13 و 11 اینچی عرضه شود. همانند MacBook Air، احتمالاً iPad Pro 2024 نیز از پردازنده M3 پشتیبانی خواهد کرد. این موضوع احتمالا منجر به افزایش قیمت نسبت به نسل‌های قبلی خود خواهد شد. اطلاعات بیشتری از این محصولات اپل در دسترس نیست.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر