coinex
راهنمای خرید تکراتو

موفقیت در معامله گری و پراپ تریدینگ با Prop Trade Fund

با پراپ تریدینگ در دنیای بازارهای مالی آشنا هستید؟ می دانید یک شرکت پراپ چه خدماتی به شما ارائه می دهد؟ اگر دنبال راهی برای ترید و کسب درآمد دلاری در فارکس بدون یک دلار سرمایه از جیب خودتان هستید حتما پیشنهاد می کنیم تا انتهای این متن همراه ما باشید. شگفت زده خواهید شد!

تا ۲ میلیون دلار سرمایه برای ترید با پراپ ترید فاند، معتبر ترین پراپ فرم ایرانی

فعالیت اصلی یک پراپ فرم، فراهم کردن سرمایه برای تریدرها جهت معامله در بازار مالی است. در این شرکت‌ها، فرد متقاضی با اثبات توانمندی در ترید، می‌تواند حساب معاملاتی دریافت و به ترید مشغول شود. این رویکرد از یک سو به فرد امکان می‌دهد که بدون نیاز به سرمایه اولیه از خود وارد بازار شود و از سو دیگر، او را از فشارهای روانی و استرس مرتبط با از دست دادن سرمایه شخصی در معاملات محافظت می‌کند.

به دلیل میزان سرمایه ای که فرد از شرکت دریافت می‌کند، به طبع قدرت مانور و سود حاصل از معاملات برای او نیز بالاتر خواهد بود. اینکه مبلغ سرمایه در اختیار فرد چقدر باشد و چه شرایطی برای نشان دادن توانایی در پراپ فرم وجود دارد، همگی وابسته به شرکت و انواع حساب‌ها است.

معتبرترین پراپ فرم برای ایرانیان، پراپ ترید فاند است که دفتر آن در دبی واقع است. این شرکت انواع حساب با مبالغ متنوع از ۷۵ هزار دلار تا دو میلیون دلار را برای تریدرهای ماهر فراهم می‌کند و این امکان را به آن‌ها می‌دهد که بدون نیاز به سرمایه شخصی  و واریز و برداشت در بروکر ، از مزایای معامله در فارکس بهره‌مند شوند. علاوه بر این، افراد پس از موفقیت در معاملات، می‌توانند تا ۸۰ درصد از سود حاصله را در هر زمان برداشت کنند.در ادامه، انواع حساب‌ها در پراپ ترید فاند را با مبالغ و شرایط متنوع را بررسی خواهیم کرد.

انواع حساب معاملاتی و سرمایه در پراپ ترید فاند

در پراپ فرم پراپ ترید فاند، انواع حساب چالش معامله گری، مسابقه جکپات با حساب ۱ میلیون دلاری، پراپ ریل از روز اول رولت ترید ۲ میلیون دلاری و جدیدترین آنها حساب ریسک پلاس با کاهش محدودیت های دراودان می باشد. شرایط هر یک از این حساب ها در جدول زیر برای بررسی و مقایسه راحت شما عزیزان آورده شده است:

 

ریسک پلاس رولت ترید جکپات چالش معاملاتی نوع حساب
۴۵ روز ۳۰ روز ۱۴ روز ۳۰ تا ۹۰ روز مدت زمان
۱ میلیون دلار ۱ تا ۲ میلیون دلار ۱ تا ۲ میلیون دلار ۷۵ تا ۵۰۰ هزار دلار میزان سرمایه
۳۰-۴۵٪ ۶٪ ۴٪ ۱۰٪ حداکثر دراودان
ندارد ۳٪ ۲٪ ۵٪ دراودان روزانه
۲۰٪ ۱۲٪ ۶٪ ۱۰٪ تارگت سود
۱۰ لات ندارد ۱۰لات حداقل حجم ترید
۹۰ درصد ۸۰ درصد ۸۰ درصد ۸۰ درصد تقسیم سود
۳۰ روز ۴۵ روز روز ۶۰ روز حداکثر زمان پذیرش
متاتریدر ۵ متاتریدر ۵ متاتریدر ۵ متاتریدر۴و۵ پلتفرم
۱:۱۰۰ ۱:۱۰۰ ۱:۱۰۰ ۱:۱۰۰ لوریج
۲۱ روز ۱۶ روز ۱۰ روز ۱۰ تا ۲۰ روز بنا به سرمایه حساب حداقل روز معاملاتی
ندارد ندارد ۵ دقیقه حداقل زمان ترید
تمامی کلاسهای دارایی به جز شاخص‌ها و سهام‌ها

 

زوج ارزها، کریپتو، نفت، فلزات گرانبها و…به جز شاخص ها زوج ارزها، فلزات گران بها (طلا، نقره و …) و نفت مجاز می باشد. ترید روی سهام، شاخص ها و کریپتوکارنسی مجاز نیست. نمادهای معاملاتی
دوشنبه هر هفته اول هفته دوشنبه هر دوهفته یکبار شروع معامله
ممکن است ممکن است ممکن نیست انتقال معامله

 

همانطور که در جدول بالا مشاهده می‌کنید، انتخاب حساب مناسب در پراپ ترید فاند، به اندازه کافی انعطاف‌پذیر است. می‌توانید بر اساس ترجیحات خود، بین گزینه‌های مختلف ارائه شده انتخاب کنید، چه از نظر مبلغ سرمایه دریافتی و چه از نظر شرایط معاملاتی.

اولین حساب ارائه شده، حساب چالش معاملاتی است که به شما اجازه می‌دهد با مبالغی از ۷۵ هزار دلار تا ۵۰۰ هزار دلار ترید کنید. پس از موفقیت در دو مرحله چالش معاملاتی (حداکثر ۱ ماه) و پذیرش (حداکثر ۲ ماه)، به صورت رسمی به تیم تریدینگ ملحق می‌شوید و در اولین برداشت سود، هزینه اولیه پرداخت شده به شما بازپرداخت می‌شود. همچنین، هر دو هفته یکبار مسابقه Jackpot میلیون دلاری برگزار می‌شود که تریدرها می‌توانند در آن شرکت کرده و حساب فاند میلیون دلاری دریافت کنند.

حساب بعدی، حساب رولت ترید است که این امکان را به شما می‌دهد که از روز اول در حساب واقعی معامله کنید و در پایان هر ماه، ۸۰ درصد از سود خود را دریافت کنید. این حساب بدون محدودیت زمان بازبودن ترید، بدون محدودیت در نمادهای معاملاتی و انتخاب حجم معاملاتی بر اساس ترجیحات شما عمل می‌کند.

جدیدترین حساب معاملاتی پراپ ترید فاند، حساب ریسک پلاس است که به شما این امکان را می‌دهد که با مدیریت ریسک تا ۳۰ الی ۴۵ درصد سرمایه حساب خود، با آرامش خاطر و بدون نگرانی از ریسک سرمایه، به معامله با هر استراتژی معاملاتی دلخواه بپردازید. در انتهای دوره ۴۵ روزه، ۹۰٪ از سود کسب شده به حساب تریدر منتقل می‌شود، که این نسبت در حساب‌های دیگر ۸۰٪ است.

این حساب پراپ فرم پراپ ترید فاند بدون محدودیت زمان معامله است و تریدران می‌توانند معاملات را از ۱ ثانیه تا آخر هفته باز نگه دارند. در صورت نقض قوانین نیز، تریدران فرصت مجددی رایگان خواهند دریافت نمود که البته شرایط این فرصت محدود و موقت ارائه می‌شود. پس از موفقیت در آزمون و ورود به تیم معامله گری پراپ ترید فاند، تریدران می‌توانند پس از ۳۰ روز، ویزای کاری Work Visa از دفتر دبی دریافت کنند و در تریدینگ فلور به صورت حضوری همکاری نمایند و از پنل آنالیز حساب حرفه ای بهره مند شوند.

حساب پراپ ریل از روز اول رولت ترید

حساب رولت ترید در پراپ ترید فاند، برای معامله‌گرانی مناسب است که توانایی یا صبر لازم برای شرکت در آزمون‌های چالش معامله‌گری پراپ ترید فاند را ندارند و تمایل دارند قبل از سه ماه، وارد تیم ترید پراپ فرم شده و به درآمدزایی برسند. با دریافت حساب رولت ترید، معامله‌گران می‌توانند از روز اول در حساب ریل (کپی ترید) معامله کرده و در انتهای ماه، اولین تقسیم سود ۸۰ درصدی خود را تجربه کنند.

در این حساب، محدودیت حداقل زمان باز بودن ترید وجود ندارد، محدودیت ترید روی نمادهای مختلف (به غیر از شاخص‌های معاملاتی) نیز نیست. علاوه بر این، معامله‌گران می‌توانند حجم معاملاتی را بر اساس سلیقه خود انتخاب کنند و با رعایت قوانین مدیریت سرمایه دراداون (روزانه ۳٪ و کلی ۶٪ در یک ماه)، به سهولت و با تنها ۱۶ روز فعال معاملاتی، وارد تیم ترید شوند.

کلام پایانی

شرکت پراپ ترید فاند با اختصاص سرمایه به تریدرهای ماهر، شرایطی را فراهم می‌کند تا آن‌ها بدون ریسک بر سرمایه شخصی در بازار، با آسودگی خاطر بیشتر معامله و درآمد دلاری کسب کنند. در این متن، انواع حساب‌های ارائه شده در این پراپ فرم، از سرمایه ۷۵ هزار دلاری تا ۲ میلیون دلاری، و حساب پراپ ریل از روز اول رولت ترید که در جدول زیر نیز خلاصه ای از شرایط آن را مشاهده می کنید، مورد بررسی قرار گرفته‌اند.

روز تقویمی (۲۲ روز معاملاتی) ۱ تا ۲ میلیون‌دلار سرمایه دراداون روزانه ۳٪
۱ تا ۲ میلیون‌دلار سرمایه تارگت سود ۱۲٪ حداقل حجم ترید ندارد

 

جهت اطلاعات بیشتر، می‌توانید به وب‌سایت پراپ ترید فاند مراجعه کنید و همچنین با عضویت در کانال تلگرام پراپ ترید فاند، از جدیدترین تغییرات، حساب‌ها، آفرها و تخفیفات باخبر شوید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر