coinex
راهنمای خرید تکراتو

افزایش قیمت فیدلیتی پرایم بدون دریافت مجوز ؛ تخلف بهمن موتور

بهمن موتور، همزمان با آغاز فروش جدیدی خود با افزایش قیمت فیدلیتی پرایم بدون دریافت مجوز مرتکب تخلف شده است. این افزایش قیمت تا 200 میلیون تومان است.

با آغاز طرح فروش جدید بهمن موتور، افزایش قیمت فیدلیتی پرایم بدون دریافت مجوز تا 200 میلیون تومان، شوکی جدید به متقاضیان این خودرو وارد کرده است. در این طرح 2 مدل خودرو فیدلیتی پرایم تیپ 1 و تیپ 2 درنظر گرفته شده و هرکدام مبلغ 200 میلیون تومان افزایش قیمت خورده‌اند. با اینکه هیچ توجیهی برای این کار وجود ندارد، اما بهمن موتور اطلاعیه‌ای صادر کرده است.

بیشتر بخوانید: مدیر سامانه یکپارچه: مهلت ثبت نام خودروهای وارداتی تمدید شد

افزایش قیمت فیدلیتی پرایم بدون دریافت مجوز

شرکت بهمن موتور دیروز فروش فوری ۲ خودروی مونتاژی را در سامانۀ یکپارچه با موعد تحویل زمستان ۱۴۰۲ آغاز کرده و این ثبت‌نام تا پایان پنج‌شنبه ۳ اسفند ادامه دارد.
قیمت مصرف‌کننده فیدلیتی پرایم تیپ یک به‌صورت علی‌الحساب 1 میلیارد و ۳۳۱ میلیون تومان و فیدلیتی پرایم تیپ ۲ علی‌الحساب 1 میلیارد و ۳۳۵ میلیون تومان تعیین شده.

افزایش قیمت فیدلیتی پرایم بدون دریافت مجوز

در اطلاعیه این شرکت آمده: «با توجه به موعد تحویل محصول همۀ هزینه‌های مربوط به دیون دولتی در قیمت مندرج محاسبه شده و پس از نهایی شدن و اعلام این هزینه‌ها توسط مراجع ذیصلاح در سال ۱۴۰۳ پرداخت مابه‌التفاوت، به‌عهده مشتریان است.»

این در حالی است که در اطلاعیه فروش آبان‌ امسال این خودروساز، قیمت مصرف‌کننده فیدلیتی پرایم تیپ یک حدوداً 1 میلیارد و ۱۲۳ میلیون تومان و فیدلیتی پرایم تیپ ۲ 1 میلیارد و ۱۴۸ میلیون تومان تعیین شده بود.

مقایسه قیمت عرضه مصرف‌کننده این خودرو در بهمن امسال نسبت به آبان و شهریور حاکی از آن که قیمت فیدلیتی پرایم تیپ یک در بهمن نسبت به آبان حدوداً ۲۰۰ میلیون تومان و قیمت فیدلیتی پرایم تیپ ۲ نیز ۱۸۶ میلیون تومان افزایش یافته.

افزایش قیمت این دو خودرو در حالی رخ داده که یک منبع آگاه در شورای رقابت به خبرگزاری فارس گفته هیچ مجوز افزایش قیمتی به خودروسازان داخلی و مونتاژی داده نشده.

افزایش قیمت فیدلیتی پرایم بدون دریافت مجوز

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درخصوص افزایش قیمت 200 میلیونی فیدلیتی پرایم تیپ 1 و 2 چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    خوب مردم رو گیر اوردن میگن اول سامانه یکپارچه ثبت نام کنید ،بعد که خیالشون از مشتری راحت شد شد،شروع میکنن به بالا بردن قیمت
    اینکارشون توهین به شعور مردمه،ایا کسی هست جلوی اینارو بگیره؟!

    پاسخ

    بهمن موتور باید افزایش قیمت رو لغو کنه و برای همه متقاضیان زمستون دعوتنامه بفرسته

    پاسخ