;
coinex

هدفگذاری گلرنگ برای تصاحب کامل تپسی ؛ فرصت خوب برای سهامداران خُرد!

به نظر می‌رسد گلرنگ برنامه های بزرگی در سر دارد. پس از تصاحب 70 درصد از سهام تپسی اکنون این هلدینگ قصد خرید سهم سهام‌داران جزء را دارد.

خبر فروش تپسی مدتی است که اعلام شده است. در هفته گذشته مشخص شد که گلرنگ توانسته 70 درصد از سهام تپسی را خریداری کند اما به نظر می‌رسد این شرکت هدف های بزرگتری دارد و برای خرید سهم سهامداران جزء اقدام کرده است.

بیشتر بخوانید: اسنپ و تپسی نقره داغ شدند؛ گزینه عجله دارم مصداق بارز گران فروشی است [بروزرسانی شد]

اطلاعیه ای در فرابورس منتشر شده مبنی بر اینکه گروه نوآوران تجارت الکترونیک هستی قصد خرید سهم سهامداران جزء را دارد و افرادی که کمتر از یک درصد از سهام تپسی را در اختیار دارند، از امروز تا ۲۳ اسفندماه می‌توانند سهام خود را با قیمت ۷۶۲ تومان به گلرنگ بفروشند.این موضوع فرصت خوبی برای سهامداران خُرد به حساب می‌آید.

البته در  تعهدنامه حمایت از سهامداران خرد تپسی ذکر شده بود که گروه نوآوران تجارت الکترونیک هستی متعهد شده پس از خریداری ۶۹ درصد سهام تپسی، نسبت به خرید سهم سهام‌داران خرد اقدام کند و اکنون به نظر می‌رسد گلرنگ قصد دارد به تعهدات خود عمل کند.

همانطور که انتظار می‌رفت گلرنگ سهامدار اصلی تپسی شده اما باید منتظر ماند و دید توافقاتش با سهامداران جزء به کجا می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی هدفگذاری گلرنگ برای تصاحب کامل تپسی چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید و اخبار روز را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    چه خبر خوبی برای سهامدار خرد هست؟همین چند روز اخیر میشد بالای 770 به راحتی فروخت. من که بالای 800 تومان یک سال پیش خریدم تو این قیمت ها قطعا فروشنده نیستم

    پاسخ