;
coinex

گوگل در حال حاضر روی جمینای برای هدفون‌ها کار می‌کند

جمینای یا بارد سابق دستیار هوش مصنوعی گوگل است که به عنوان یک برنامه گوشی‌های هوشمند در دسترس کاربران قرار گرفته. حال گوگل به دنبال ارائه این سرویس دستیار صوتی خود برای هدفون‌ها است.

گوگل دستیار هوش مصنوعی خود یعنی بارد را به جمینای تغییر نام داد و این سرویس در حال حاضر در ایالات متحده، آمریکای لاتین، آفریقا، آسیا و اقیانوسیه و کانادا در دسترس است. این چت‌بات جایگزین دستیار گوگل در اندروید و iOS خواهد شد؛ آخرین گزارش‌ها نشان می‌دهد که به زودی به هدفون‌ها نیز توسعه خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: شرکت سازنده ChatGPT ، قصد دارد تا هوش مصنوعی خود را با نظرات مردم رهبری کند

هدفون‌ها با سرویس دستیار صوتی جمینای

حال، برخی از کارشناسانی که نسخه بتا برنامه گوگل (15.6) را بررسی کرده‌اند، دریافته‌اند که این نسخه حاوی پیام زیر است: برنامه تلفن‌‌های هوشمند جمینای در حال کار بر روی گسترش دسترسی به هدفون شما است.

برخی از هدفون‌ها دارای نوعی لمس یا دکمه‌ای هستند که یک دستیار صوتی را فعال می‌کند و این سرویس، حتی اگر جمینای را در تلفن هوشمند خود جایگزین کرده باشید، فقط از دستیار گوگل است. به عنوان مثال، پیکسل بادز پرو همچنان با سرویس قدیمی کار می‌کند که این موضوع به گفته منابع، از صدا و قابلیت‌ها مشهود است.

گوگل تاکید کرد که در حال حاضر عمدتاً روی اپلیکیشن گوشی‌های هوشمند این چت بات کار می‌کند که هنوز به اروپا، یکی از بازارهای اصلی این شرکت، وارد نشده است. وقتی جمینای برای هدفون‌ها عرضه شود، انتظار پاسخ‌های کوتاه‌تر یا سفارشی‌سازی سرعت پخش را داریم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد استفاده از دستیارهای صوتی در هدفون‌ها چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر