coinex
راهنمای خرید تکراتو

اطلاعت لو رفته تمام مشخصات شیائومی 14 اولترا را فاش می‌کند: مشخصات، طراحی و…

اطلاعات درز شده، مشخصات شیائومی 14 اولترا را به طور کامل فاش کردند. گفتنی است که شیائومی قرار است در نمایشگاه MWC امسال از شیائومی 14 اولترا رونمایی کند.

در حالی که اطلاعات لو رفته و شایعات، جزئیات مربوط به پرچمدار آینده کمپانی شیائومی را فاش می‌کردند، خبرهای دست اول WinFuture تقریباً همه مشخصات شیائومی 14 اولترا را که در مورد این گوشی هوشمند باید دانست را فاش کرده کرده است.

بیشتر بخوانید: طراحی شیائومی 14 اولترا با پشت چرمی و دوربین برند لایکا توسط رندرهای جدید مشخص شد

مشخصات شیائومی 14 اولترا (بر اساس شایعات)

آخرین اطلاعات فاش شده، تغییرات طراحی که اوایل این هفته برای شیائومی 14 اولترا شاهد بودیم را تأیید می‌کند. این گوشی هوشمند دارای پشتی صاف و صفحه نمایش فلت در جلو خواهد بود.

انتظار می‌رود که صفحه نمایش 6.73 اینچی AMOLED با نرخ رفرش 120 هرتز، وضوح 3200×1400، پشتیبانی از HDR10+ و روشنایی صفحه‌ی چشمگیری داشته باشد.

طبق برخی شایعه‌ها، شیائومی 14 اولترا ممکن است با یک قاب تیتانیومی عرضه شود. با این حال، آخرین گزارش‌ها نشان می‌دهند که برای رونمایی در اروپا، احتمالا مدل‌های سیاه و سفید با فریم‌های آلومینیومی معمولی ارائه شوند. بر اساس گزارش‌های این دستگاه در حدود 220 گرم وزن خواهد داشت که نسبتا وزن بالایی محسوب می‌شود.

یکی از مشخصات شیائومی 14 اولترا که نظرها را جلب می‌کند، بدون شک دوربین‌های آن خواهند بود. طبق اطلاعات فاش شده، این گوشی دارای چهار سنسور 50 مگاپیکسلی برای زوم عریض، فوق عریض و زوم 3.2 و 5 برابری خواهد بود. لنز اصلی 50 مگاپیکسلی دارای یک سنسور 1 اینچی است که قادر به گرفتن نور کافی، حداکثر اندازه دیافراگم F/1.6 و پیکسل‌های سنسور بزرگ است.

انتظار می‌رود قابلیت‌های فیلمبرداری این گوشی هوشمند نیز درجه یک باشد. چرا که از ضبط 8K با حداکثر سرعت 24 فریم در ثانیه، فیلم‌های 4K تا 60 فریم در ثانیه و فیلم‌های اسلوموشن تا 1920 فریم در ثانیه با وضوح 1080p پشتتیبانی می‌کند.

مشخصات شیائومی 14 اولترا

از نظر سخت افزاری، شیائومی 14 اولترا به پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 مجهز خواهد شد. شایعه شده که مدل اروپایی با 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود و سایر مناطق احتمالاً تنظیمات بیشتری را ارائه می‌دهند.

این دستگاه انرژی خود را از باتری 5300 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی و بی سیم دریافت می‌کند. از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به جدیدترین فناوری WiFi و بلوتوث، NFC و مقاومت در برابر آب و گرد و غبار IP68 اشاره کرد.

در نهایت، شایعه شده است که شیائومی 14 اولترا در فرانسه 1499 یورو قیمت دارد. در زمان عرضه تصویر کاملی از مشخصات این دستگاه خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درمورد مشخصات و قیمت شیائومی 14 اولترا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر