;
coinex

یارانه دهک های 4 تا 9 واریز شد؛ زمان برداشت یارانه کمک معیشتی بهمن

همانطور که پیش‌تر مشخص شد، یارانه دهک های 4 تا 9 سی بهمن واریز شد. این یارانه هنوز قابل برداشت نیست. در ادامه مطلب با تکراتو همراه باشید.

واریز یارانه بهمن 1402 برای اولین‌بار پس از گذشت نزدیک به 3 سال، از بیستم هرماه به سی‌ام موکول شد. تغییرات یارانه بهمن به گونه‌ای است که بسیاری هنوز در زمان واریز یارانه خود تردید دارند.

با اجرا شدن طرح یارانه تشویقی فجرانه که از 18 بهمن 1402 آغاز و تا 18 اردیبهشت 1403 ادامه خواهد داشت، یارانه دهک‌های اول تا سوم به 25 هرماه و یارانه دهک های 4 تا 9 نیز به 30ام هرماه موکول شد. طبق اطلاعیه سازمان هدمندی یارانه‌ها، یارانه بهمن دهک‌های سه تا نه از ساعت 24 امشب قابل برداشت است.

بیشتر بخوانید: چگونگی اطلاع از دهک بندی یارانه و نحوه استعلام آن

یارانه دهک های 4 تا 9 واریز شد

سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «یارانه کمک معیشتی مرحله 156 مربوط به بهمن‌ماه 1402 به حساب کلیه سرپرستان خانوار دهک‌های چهارم تا نهم در سراسر کشور واریز و از ساعت 24 روز دوشنبه 30 بهمن‌ماه قابل برداشت است.»

پیرو اطلاعیه قبلی در مورد نحوه پرداخت یارانه کمک معیشتی از بهمن‌ماه سال جاری، یارانه مرحله 156 بر اساس دهک‌بندی اعلامی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، به حساب سرپرستان خانوار دهک‌های چهارم تا نهم کل کشور واریز و از ساعت 24 روز دوشنبه 30 بهمن‌ماه قابل برداشت است.

بر همین اساس، در صورتیکه سرپرستان خانوار جزء دهک‌های اول تا سوم هستند، مبلغ 300 هزار تومان به‌ازای هر نفر به حساب آنان واریز خواهد شد.

یارانه دهک های 4 تا 9 واریز شد

لازم به ذکر است چنانچه سرپرستان خانوار از کالابرگ الکترونیکی استفاده نکرده باشند رقم کامل یارانه برای ایشان قابل برداشت است و در صورت استفاده به همان میزان از یارانه خانوار کسر گردیده و باقی مانده مبلغ به حساب سرپرست خانوار واریز می‌شود.

بیشتر بخوانید:

شما در کدام دهک‌بندی یارانه‌ای قرار دارید؟ آیا از اجرای طرح فجرانه راضی هستید؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر