;
coinex

آخرین نسخه بتای واتساپ طراحی جدید تب وضعیت را آزمایش می‌کند

در آخرین نسخه بتای واتساپ شاهد یک تب وضعیت جدید هستیم. این به‌روزرسانی یک رابط کاربری جدید برای مشاهده به‌روزرسانی‌های وضعیت، با تمرکز بر سهولت دسترسی در این پیام رسان ارائه می‌کند.

آخرین نسخه بتای واتساپ 2.24.4.23 برای اندروید یک برگه وضعیت بازطراحی شده را با هدف بهبود تجربه کاربر معرفی می‌کند. این به‌روزرسانی، که از طریق فروشگاه گوگل پلی در دسترس است، یک رابط کاربری جدید برای مشاهده به‌روزرسانی‌های وضعیت، با تمرکز بر سهولت دسترسی و ناوبری پیشرفته در برنامه ارائه می‌کند.

بیشتر بخوانید: واتساپ در ماه آینده برنامه خود را برای پشتیبانی از چت‌های شخص ثالث اعلام می‌کند

آخرین نسخه بتای واتساپ در حال آزمایش یک تب وضعیت جدید است

رابط کاربی آپدیت شده، تغییر قابل توجهی در نحوه نمایش به‌روزرسانی‌ وضعیت‌ها ایجاد می‌کند. با فاصله گرفتن از طرح افقی قبلی و شناسایی تصویر نمایه، طراحی جدید رویکردی بصری‌تر را اتخاذ می‌کند. اکنون، کاربران می‌توانند به‌روزرسانی‌های وضعیت را مستقیماً از قسمت به‌روزرسانی‌های وضعیت در بالای تب به‌روزرسانی‌ها، از طریق پیش‌نمایش تصویر کوچک اولین وضعیت اشتراک‌گذاری شده، پیش‌نمایش کنند. این طراحی جدید اجازه می‌دهد تا بدون نیاز به باز کردن هر به‌روزرسانی وضعیت به صورت جداگانه، نگاهی اجمالی به محتوا داشته باشید.

نسخه بتای واتس اپ

این طراحی مجدد در پاسخ به بازخورد کاربران انجام شده که ناکارآمدی و نبود پیش‌نمایش در طرح قبلی را برجسته می‌کرد. هدف واتساپ از ارائه تصاویر کوچک به عنوان پیش‌نمایش، ساده‌سازی تجربه مرور است و این قابلیت به کاربران امکان می‌دهد به راحتی تصمیم بگیرند کدام به‌روزرسانی‌ها را به‌طور کامل مشاهده کنند.

علاوه بر این، طراحی مجدد بر قرارگیری و نمایان شدن پست‌های کانال در برگه به‌روزرسانی‌ها، که شامل به‌روزرسانی‌های وضعیت و کانال است، تأثیر می‌گذارد. قالب کارت مانند جدید برای به‌روزرسانی‌های وضعیت، آن‌ها را برجسته‌تر می‌کند و به‌طور بالقوه نحوه نمایش به‌روزرسانی‌های کانال را تغییر می‌دهد. با وجود برخی نگرانی‌ها در مورد فضایی که این پیش‌نمایش‌های مبتنی بر کارت اشغال می‌کنند، هدف اصلی تسهیل انتخاب و مشاهده آسان‌تر به‌روزرسانی‌های وضعیت است.

در حال حاضر، این رابط بازطراحی شده در مرحله آزمایشی بتا بوده و برای گروه منتخبی از آزمایش‌کنندگان بتا در دسترس قرار گرفته است. ادغام آن در نسخه پایدار واتساپ به بازخورد دریافتی و توسعه بیشتر بستگی دارد.

واتساپ همچنین در حال بررسی ویژگی‌های اضافی مانند همگام‌سازی قفل‌های چت بین دستگاه‌ها برای بهبود امنیت و آزمایش عملکرد اشتراک‌گذاری فایل، مشابه اشتراک‌گذاری سریع در اندروید است. علاوه بر این، گزارش‌ها نشان می‌دند که این شرکت ممکن است پیام‌های بین پلتفرمی را مطابق با مقررات اتحادیه اروپا فعال کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد آپدیت جدید واتس اپ برای پیش‌نمایش‌ به‌روزرسانی‌های وضعیت چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر