;
coinex

اپل ممکن است تیم ویژن پرو را به پروژه آیفون تاشو برای عرضه در سال 2026 سوق دهد

اپل ممکن است برای توسعه پروژه آیفون تاشو از تیم ویژن پرو استفاده کند. اپل پس از سال‌ها کار بر روی ویژن پرو حال به دنبال توسعه گوشی هوشمند تاشوی خود است و احتمالا در سال 2026 شاهد معرفی آیفون تاشو باشیم.

از آغاز سال 2024، شایعات زیادی در مورد توسعه پروژه آیفون تاشو توسط اپل به گوش می‌رسد. آخرین حدس و گمان، که از کره جنوبی می‌آید، بیشتر از این موضوع حمایت می‌کند و جزئیات بیشتری در مورد برنامه‌های این غول فناوری ارائه می‌دهد.

بیشتر بخوانید: احتمال عرضه آیفون یا آیپد تاشو قوت بیشتری گرفت

اپل به دنبال توسعه پروژه آیفون تاشو است

طبق گزارش‌های ارائه شده، ظاهراً اپل تصمیم نهایی را برای عرضه اولین آیفون تاشو خود در سپتامبر 2026 گرفته است که احتمالاً همزمان با عرضه سری آیفون 18 خواهد بود. علاوه بر این، گزارش‌ها حاکی از آن است که اپل، تیم ویژن پرو خود را برای تمرکز بر توسعه پروژه آیفون تاشو هدایت کرده و این شرکت پیش‌بینی می‌کند که تقریباً 50 میلیون دستگاه از تلفن‌های تاشو را در سراسر جهان بفروشد.

اگر این شایعه صحت داشته باشد، یک آیفون تاشو بعد از نسل هشتم سامسونگ گلکسی زد فولد و زد فلیپ (که انتظار می رود رقبای اصلی آن باشند) عرضه خواهد شد. سری گلکسی زد معمولاً در اواخر تابستان عرضه می‌شود. به عنوان مثال، پیش‌بینی می‌کنیم که گلکسی زد فولد 6 در مرداد ماه سال 1403 عرضه شود، احتمالاً در رویداد بعدی آنپکد سامسونگ.

اطلاعات فاش شده نشان می‌دهند که اپل پیش‌بینی فروش 50 میلیون دستگاه آیفون تاشو را دارد که در مقایسه با روند اخیر صنعت، یک جهش قابل توجه است. در حالی که بازار گوشی‌های هوشمند تاشو در حال رشد بوده، مجموع محموله‌های همه گوشی‌های تاشو از برندهای مختلف به میزان قابل توجهی کمتر است. به عنوان مثال، گزارش شده که سامسونگ، رهبر بازار، حدود 10 میلیون دستگاه از جدیدترین گلکسی زد فولد 5 و گلکسی زد فلیپ 5 را در مجموع به بازار فرستاده است.

علاوه بر این، ظاهراً آیفون تاشو توسط همان تیم مسئول ویژن پرو توسعه خواهد یافت. یک منبع آگاه به عملیات داخلی اپل به منابع اظهار داشته است که:

من می‌دانم که تعداد قابل توجهی از پرسنل اصلی ویژن پرو به تیم توسعه آیفون تاشو منتقل شده‌اند تا این تلفن تاشو را توسعه دهند. اگر شرایط تغییر نکند، گوشی تاشو اپل در سپتامبر 2026 وارد بازار خواهد شد.

پس از سال‌ها توسعه، اپل اخیراً هدست ویژن پرو خود را عرضه کرده که نشان می‌دهد این شرکت ممکن است اکنون تمرکز خود را به یک آیفون تاشو معطوف کند. با این وجود، ضروری است که با احتیاط به این اطلاعات توجه کنید، زیرا شایعات با این ماهیت معمولا کاملاً درست نیستند.

به عنوان مثال، افشای اطلاعات قبلی با احتمال مشاهده اولین آیفون تاشو در سال 2026 مطابقت دارد. با این حال، گزارش‌های متناقض ادعا می‌کنند که احتمالا این عرضه به تعویق بیفتد زیرا اپل ظاهراً کار روی آیفون تاشو را متوقف کرده است. علاوه بر این، شایعاتی در مورد یک آی‌پد مینی تاشو که اولین بار برای جشن بیستمین سالگرد تولید آیفون در سال 2027 به بازار عرضه می‌شود، منتشر شده است.

همانطور که معمولا در مورد افشاها و شایعات اتفاق می‌افتد، جزئیات می‌توانند متناقض باشند؛ به خصوص با توجه به اینکه به برقراری این رویدادها هنوز سال‌ها باقی مانده و ممکن است شرایط تغییر کند. با این‌حال، برای به‌روزرسانی‌های بیشتر با تکراتو همراه باشید.

بیشتر بخوانید:

شما به چه اندازه منتظر آیفون تاشو هستید و چه انتظاراتی از این پرچم‌دار آینده اپل دارید؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر