;
coinex

احتمال عرضه آیفون یا آیپد تاشو قوت بیشتری گرفت

در بازار داغ گوشی‌های تاشو جای خالی کوپرتینویی‌ها به وضوح حس می‌شود اما اپل برنامه‌هایی برای عرضه آیفون یا آیپد تاشو در آینده‌ای نه چندان دور خواهد داشت.

شایعات پیرامون توسعه آیفون تاشو اپل همچنان ادامه دارد و اطلاعات جدید حاکی از پیشرفت و برطرف شدن موانع موجود در تولید این دستگاه مرموز است. در حالی که رقبایی مانند سامسونگ و هواوی به بازیگران معتبری در بازار تاشو تبدیل شده‌اند، ورود اپل که مدت‌ها در انتظار آن بود همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


احتمال عرضه آیفون یا آیپد تاشو توسط اپل

طبق گفته‌های Fixed Focus Digital، اپل در حال توسعه تلفن تاشو خود است، حتی تا آنجا پیش می‌رود که دستگاه‌های رقیب را برای تجزیه و تحلیل از بین می‌برد. با این حال، این گزارش با افشای تأخیرهای ناشی از «نتایج رضایت‌بخش در آزمایش صفحه نمایش»، انتظارات را زیر سوال می‌برد. این نشان دهنده استانداردهای سازش ناپذیر اپل است که احتمالاً دستگاه را بیشتر به تأخیر می‌اندازد.

در حالی که رقبا برای انتشار نسخه‌های تاشو جدید رقابت می‌کنند، به نظر می‌رسد اپل بی‌تفاوت است. تسلط این شرکت در بازار سنتی گوشی‌های هوشمند، که با موفقیت اخیر اپل ویژن پرو تقویت شده است، به این شرکت اجازه می‌دهد تا همچنان با آرامش بیشتر در این بازار رفتار کند. برای اپل، یک گوشی تاشو ممکن است بیشتر یک تنوع استراتژیک باشد تا یک نیاز اصلی. آنها نیازی به عجله ندارند تا وارد بازاری شوند که در آن به تکامل نرسیده‌اند.

Foldable iPhone Mockup

طبق گزارش‌های قبلی، اپل در حال بررسی دو نمونه اولیه است: اولی یک گوشی تاشو مانند گلکسی زد فلیپ، در حالی که دیگری یک آیپد تاشو به سمت داخل با صفحه نمایش 8 اینچی است. اکثر کارشناسان بر این باورند که اپل به دلیل طراحی ضخیم‌تر که نگرانی‌های کمتری در مورد دوام را برطرف می‌کند، از فرم بزرگ‌تر استفاده خواهد کرد.

این گزارش همچنین مزیت بالقوه اپل را با وجود تأخیر نشان می‌دهد. سال‌ها تجربه با نمایشگرهای با وضوح بالا می‌تواند به خوبی به صفحه نمایش‌های تاشو تبدیل شود و به آن‌ها اجازه دهد از نظر کیفیت از رقبای موجود پیشی بگیرند.

بنابراین، چه زمانی می‌توان انتظار داشت که آیفون‌ها یا آیپدهای تاشو را ببینیم؟ در حالی که شایعات قبلاً به سال 2025 اشاره می‌کردند، آخرین افشای اطلاعات حاکی از یک تاخیر احتمالی است. The Information and The Elec اکنون عرضه در سال 2026 را پیش‌بینی می‌کند و نشان می‌دهد که اپل استانداردهای کیفیت خود را به خطر نمی‌اندازد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد آیفون یا آیپد تاشو اپل چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: Gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر