;
coinex

هوآوی ممکن است در آینده از استارلایت در میت‌بوک استفاده کند

طبق گزارش‌ها، هوآوی به دنبال استفاده از فناوری استارلایت در میت‌بوک است. استارلایت یا NearLink هوآوی، فناوری اتصال بیسیم با سرعتی 6 برابر بلوتوث است.

شایعه‌ها در مورد ادغام فناوری استارلایت (یا NearLink هوآوی) در هوآوی میت بوک ایکس پرو در حال افزایش است. این حرکت، نوید بهبود تجربه کاربر را با ارائه قابلیت‌های ارتباط بی‌سیم سریع بین دستگاه‌های سازگار با استارلایت مانند فری‌بادز پرو 3 هوآوی می‌دهد.

بیشتر بخوانید: بهترین لپ تاپ های هواوی 2024 ؛ راهنمای خرید لپ‌تاپ Huawei

هوآوی می‌گوید استارلایت سرعت انتقال 6 برابر سریع‌تر را ارائه و در عین حال انرژی کمتری مصرف می‌کند

فناوری استارلایت که همچنین به عنوان NearLink شناخته می‌شود، در مقایسه با سیستم‌های ارتباطی بی‌سیم میدان نزدیک سنتی، از سرعت انتقال داده بسیار سریع‌تر و تأخیر بسیار کم برخوردار است. هواوی می‌گوید که استارلایت 60 درصد انرژی کمتری مصرف می‌کند در حالی که سرعت انتقال فایل را در مقایسه با سیستم‌های سنتی تا 6 برابر بیشتر می‌کند. اگر این گمانه زنی‌ها درست باشد، هواوی می‌تواند در آستانه ایجاد استاندارد جدیدی برای اتصال در بازار لپ تاپ باشد. استارلایت برای برنامه‌هایی که نیاز به انتقال داده با سرعت بالا و حداقل تاخیر دارند، مانند واقعیت افزوده و واقعیت مجازی، طراحی شده است.

استفاده‌ بالقوه فناوری استارلایت در میت‌بوک X پرو هوآوی نشان‌دهنده پیشرفت قابل توجهی در اتصال بی‌سیم برای لپ‌تاپ‌های این کمپانی است. در حال حاضر، تنها چند دستگاه منتخب هوآوی، از جمله سری فوق‌العاده محبوب هوآوی میت 60 و میت‌پد پرو 13.2، از فناوری استارلایت پشتیبانی می‌کنند. اگر هواوی این قابلیت را به سری میت‌بوک خود گسترش دهد، کاربران می‌توانند انتظار تجربه بی‌سیم یکپارچه‌تر و کارآمدتری را در داخل این اکوسیستم داشته باشند، خواه در حال انتقال فایل‌ها، پخش رسانه‌ها یا درگیر شدن در محتوای تعاملی باشند.

این حرکت در بحبوحه تغییر چشم‌انداز در بازار رایانه‌های شخصی، به ویژه در چین انجام می‌شود. علیرغم کاهش 16 درصدی عرضه‌ی رایانه‌های شخصی در چین در سه ماهه سوم سال 2023، هواوی به عنوان سومین تولیدکننده بزرگ لپ‌تاپ از نظر سهم بازار ظاهر شده است. با پیشی گرفتن فروش از پیشتازان صنعت مانند دل و ایسوس، موقعیت استراتژیک هوآوی بر تعهد آن به نوآوری و پاسخگویی به تقاضاهای در حال تحول مصرف کنندگان تاکید دارد.

با توجه به پیش‌بینی Canalys در خصوص رشد متوسط 4 درصدی فروش رایانه‌های شخصی در چین در سال 2024، به نظر می‌رسد هوآوی با رویکرد آینده‌نگر خود برای یکپارچه‌سازی فناوری‌ها، آماده است تا بر روی این موضوع سرمایه‌گذاری کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد استفاده از فناوری استارلایت یا NearLink در رایانه‌های شخصی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر